Adevarul despre polisharea farurilor si cum le poti proteja mai bine

Adevarul despre polisharea farurilor si cum le poti proteja mai bine
Daca ai o masina moderna, probabil ca farurile ei sunt facute din policarbonat. La un moment dat, in urma spalarilor repetate si a drumurilor pline de criblura, pietre si gropi, farurile masinii tale intai se vor incetosa si, mai tarziu, isi vor micsora semnificativ claritatea. Unde mai pui ca farurile sunt unul dintre cele mai importante elemente de siguranta ale masinii, care iti pot salva viata? Asadar, ce e de facut pentru a le avea in perfecta stare?
Trimite unui prieten

Daca masina ta valoareaza 15, 25, 35 de mii de euro sau mai mult, devalorizarea produsa de degradarea farurilor va fi direct proportionala. Iar daca esti pasionat de infatisarea masinii tale, valoarea ei nici nu mai conteaza.
Mai mult, claritatea farurilor iti va asigura un plus de vizibilitate pe timp de noapte.
Am mai vorbit si in alt newsletter si in alte video-uri despre polisharea farurilor. In filmul de astazi, insa, dupa ce iti voi arata cum isi pierd farurile claritatea, voi trece in revista pentru tine cei 6 pasi sau procedurile de polishare, atat pentru varianta manuala, DYS, cat si pentru cea mecanica, profesionala.
De asemenea, iti voi arata pana unde trebuie polishat un far cu zgarieturi si ciupituri majore in asa fel incat, la sfarsit, sa fii sigur ca vei obtine cele mai bune rezultate posibile.
De ce fac asta? De ce iti spun si iti arat toate aceste detalii - considerate de multi secrete? Pentru ca eu am, intotdeauna, in vedere doua categorii de pasionati auto, carora ma adresez:
1. Cei al caror timp valoreaza prea mult ca sa faca singuri serviciile. Ei sunt automobilistii cu masini scumpe si/sau venituri mari, care isi permit sa-i plateasca pe altii pentru a executa astfel de servicii. Iar eu consider ca ii pot ajuta sa stie ce platesc, sa poata controla mereu calitatea lucrarilor si sa se fereasca - informati fiind - de impostori.
2. Cei al caror timp valoreaza mai putin decat costul acestor servicii. Ei, folosind cu inteligenta si precautie informatiile prezentate, vor fi capabili sa inceapa sa exerseze singuri aceste manopere si, in final, sa-si ingrijeasca singuri masina; intr-un mod profesional, desigur.
Dar sa revenim la video.
Dupa polishare, iti voi arata pas cu pas cele 5 proceduri simple prin care se aplica folia de protectie Exterior Car Film. Si sunt sigur ca, la sfarsit, vei fi de acord cu mine ca acest lucru poate fi facut de catre orice pasionat, cu putin efort si multa atentie.
Aici, in acest moment, serviciul este deja complet: s-a lustruit si s-a protejat corespunzator suprafata farului.
De aceea, in video, am facut un montaj de tip Inainte/Dupa, ca sa poti vedea ce-am avut la inceput si ce rezultate am obtinut la final. Astept cu interes sa-mi spui cum ti se pare acest pasaj? Este convingator sau nu?
Am ales in mod intentionat o Skoda, ca sa nu-si imagineze cineva ca doar masinile scumpe necesita o ingrijire profesionala, pe de o parte; iar pe de alta, ca sa iti arat ca "minuni" (citeste: rezultate de calitate) se pot obtine pe orice masina.

Polisharea farurilor

Serviciul complet: polishare profesionala in 6 pasi (sau cati necesita) si aplicare de Exterior Car Film, materiale + manopera, pentru 2 faruri, de marime medie si uzura normala, costa 250 de lei si dureaza cam doua ore si jumatate, la Expert Detailing - Salonul de Frumusete Pentru Masina Ta!
Stiu deja, unii vor spune ca 250 de lei, pentru 5 ani de protectie - cat este garantata folia - pentru ambele faruri, este prea mult. Dar nu asa a fost de cand lumea?! Ba da. Insa, asa cum ai putut vedea deja, informatiile sunt gratis.

Mai multe detalii despre folia care iti protejeaza farurile, gasesti pe www.expertdetailing.ro sau poti cere direct pe adresa autorului: cristian.pop@expertdetailing.ro

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Ghidul soferului DATA PUBLICĂRII: 20 August 2012