Catalin Cismaru ramane lider dupa Trofeul Campulung Muscel
Evoluand pe un Mitsubishi Lancer Evo9 de Grupa N, Catalin Cismaru ramane in continuare lider si dupa cele doua etape desfasurate in acest weekend. Dupa ce a obtinut sambata a saptea victorie din cele noua etape desfasurate efectiv in acest sezon, Catalin a trebuit sa se multumeasca duminica doar cu locul al treilea in urma unui incident care putea avea urmari mult mai grave.
Trimite unui prieten
Dupa ce ani la randul pilotii din Campionatul National de Viteza in Coasta Dunlop au evoluat pe celebrul traseu de pe Mateias, sezonul acesta, noii organizatori ai Trofeului Campulung Muscel au decis ca intrecerea sa aiba loc pe drumul ce face legatura intre Leresti si Cabana Voina.
Desi suprafata de concurs a fost una foarte buna, configuratia probei nu a fost una pe placul lui Catalin. In ciuda acestui lucru, el s-a impus la finalul etapei de sambata pentru a saptea oara in acest sezon la Grupa N. "Noul traseu de la Campulung Muscel este foarte scurt si are doar 3 kilometri. Personal nu-l consider potrivit pentru ca nu este foarte virajat iar vitezele care se pot atinge aici sunt prea mari." spunea Robot la incheierea festivitatii de premiere de sambata, unde a urcat pe prima treapta a podiumului de la Grupa N.
In etapa de duminica, chiar in timpul uneia dintre cele doua manse de concurs, in timp ce rula cu peste 130 km/h, Catalin a lovit un cauciuc care fusese scos de alti concurenti de pe interiorul virajului. "Sa eviti un obstacol la aceasta viteza este un lucru foarte periculos. Am fost la un pas de a iesi in decor. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce se putea intampla daca un pilot debutant patea acest lucru." declara Catalin Cismaru la finalul etapei de duminica.
Desi s-a clasat pe locul al treilea, pilotul bucurestean pleaca usor dezamagit de la Campulung Muscel si nu poate sa uite deficientele in organizare. "Pe langa faptul ca am ratat victoria am mai avariat si masina. Desi pagubele nu sunt foarte mari, ele inseamna costuri care se aduna la un buget si asa destul de mare pe care trebuie sa-l ai chiar si in acest campionat. O simpla sarma intre cauciucurile de pe margine ar fi evitat aceasta situatie. La fel, poate nici arbitrii nu ar fi stricat sa fie mai atenti. Acum regret ca nu m-am oprit pe proba. Membrii federatiei trebuie sa inteleaga ca noi platim pentru a putea concura pe un traseu securizat si ca astfel de incidente nu trebuie sa se mai repete." a mai declarat Catalin Cismaru.
Desi suprafata de concurs a fost una foarte buna, configuratia probei nu a fost una pe placul lui Catalin. In ciuda acestui lucru, el s-a impus la finalul etapei de sambata pentru a saptea oara in acest sezon la Grupa N. "Noul traseu de la Campulung Muscel este foarte scurt si are doar 3 kilometri. Personal nu-l consider potrivit pentru ca nu este foarte virajat iar vitezele care se pot atinge aici sunt prea mari." spunea Robot la incheierea festivitatii de premiere de sambata, unde a urcat pe prima treapta a podiumului de la Grupa N.
In etapa de duminica, chiar in timpul uneia dintre cele doua manse de concurs, in timp ce rula cu peste 130 km/h, Catalin a lovit un cauciuc care fusese scos de alti concurenti de pe interiorul virajului. "Sa eviti un obstacol la aceasta viteza este un lucru foarte periculos. Am fost la un pas de a iesi in decor. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce se putea intampla daca un pilot debutant patea acest lucru." declara Catalin Cismaru la finalul etapei de duminica.
Desi s-a clasat pe locul al treilea, pilotul bucurestean pleaca usor dezamagit de la Campulung Muscel si nu poate sa uite deficientele in organizare. "Pe langa faptul ca am ratat victoria am mai avariat si masina. Desi pagubele nu sunt foarte mari, ele inseamna costuri care se aduna la un buget si asa destul de mare pe care trebuie sa-l ai chiar si in acest campionat. O simpla sarma intre cauciucurile de pe margine ar fi evitat aceasta situatie. La fel, poate nici arbitrii nu ar fi stricat sa fie mai atenti. Acum regret ca nu m-am oprit pe proba. Membrii federatiei trebuie sa inteleaga ca noi platim pentru a putea concura pe un traseu securizat si ca astfel de incidente nu trebuie sa se mai repete." a mai declarat Catalin Cismaru.
Urmatoarele doua etape ale Campionatului National de Viteza in Coasta se vor desfasura, in premiera, la Paltinis, in judetul Sibiu,in perioada 21-23 septembrie. Catalin Cismaru este sustinut in acest sezon de catre DIGI, DIGI Sport, Romtam Construct, Hotel Miraj Poiana Brasov, Aquasara si Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii .
Trimite unui prieten
Adaugă comentariu
- Stop dreapta spate land rover freelander 2008 suv 2.2 diesel 450 Lei A9240960799 a9240961699 a924096169980 53169700035 k16... 250 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 20900 €
- Cablaj motor renault clio 4 1.5 dci k9k 837 2013 e5 357 Lei Stop stanga spate land rover freelander 2004 l314 facelift 2.0... 250 Lei Stopuri land rover freelander 2 2006-2010 400 Lei
- Stop land rover freelander 2 tripla stanga dreapta lampa spate 400 Lei 0445120125 0445120236 0445120029 0986435522 injector case ih... 650 Lei A4710964099 a4710964799 turbosuflanta mercedes-benz actros mp4... 2000 Lei
- 0445120054 504091504 2855491 0986435545 injector iveco... 130 € Stop tripla stanga aripa 6h52-13405-a 6h5213405a land rover... 450 Lei Lampa stop spate / tripla dreapta land rover freelander 1 1998... 150 Lei
- Stop dreapta spate land rover freelander 2004 l314 facelift... 250 Lei A9360903980 a936090398080 936090398080 biturbo mercedes-benz... 1200 € 5ws40565 a2c53252602 pompa de inalta presiune dacia duster... 150 €
- Prelungire prelungiri spoiler sub bara fata audi a3 8p 2003... 149 € Set 4 jante roti aliaj 5x112 225 45 17 r17 skoda octavia 2... 1999.99 Lei 7813a520 1611082580 1608424180 7813a271 mitsubishi compresor... 1750 Lei
- 53279707062 87802480 53279887062 kkk turbosuflanta cnh ccm... 400 € Stop lampa spate - land rover freelander 2007 , lr018441 793.41 Lei Stop dreapta spate land rover freelander 2009 4x4 2.2 d 300 Lei
- 0445120346 5801496001 500060548 bosch injector iveco eurocargo... 650 Lei 0445120420 51101006191 0986435660 bosch injector man lion's... 750 Lei Stopuri land rover freelander 2 350 Lei
- 0445120045 51101006066 bosch injector man foc hocl lions sity... 750 Lei 0445124014 504388750 0986435655 bosch injector new holland t9... 2000 Lei 0445118009 a6540700087 bosch injectoare mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
- 0445120011 504066141 500371101 bosch injector fiat ducato 2.3... 350 Lei Stopuri land rover freelander ii 350 Lei Buton start stop land rover freelander 2 (2006->) 89 Lei
- Dezmembrari bmw 320 d gt xdrive f34 , 184 cp / 135 kw... Regulator presiune combustibil, cod gm55203803, opel astra h,... 129 Lei Bara spate toyota rav 4 4x4 fab. 2005 - 2010 ⭐⭐⭐⭐⭐ 300 Lei
- Stop land rover freelander 1 tripla stanga dreapta lampa 150 Lei Stopuri land rover freelander 2009 4x4 2.2 d 550 Lei Modul inchidere renault laguna; 7700822929 100 Lei
StiriPeSurse.ro
Dieta anului 2025. A câștigat aurul pentru asigurarea stării de bine și prevenirea bolilor
PieseAuto.ro
Nu mai coboara geamurile: probleme cu macaraua de geam si rezolvarea lor
PieseAuto.ro
Le curatam sau le schimbam? Cum sa scapam de scaunele auto murdare
Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 4 Septembrie 2012