Muscel Racing Contest 2010: Una calda, una rece pentru Morcov

Dupa o serie de probleme mecanice, avute cu doar cateva zile inainte de startul in prima etapa din cadrul Campionatului National de Viteza in Coasta 2010, Valentin Cimpoeru a reusit sa se alinieze la start pe un VW Golf 1.
Trimite unui prieten
Prima etapa a Muscel Racing Contest, care s-a desfasurat vineri 21 mai
2010, l-a gasit la final pe Morcov pe pozitia a patra a clasei H3, dupa
cele doua probe cronometrate ale zilei, cu un timp de 1:55.441. Pauza de
sambata a insemnat din nou munca la masina si pregatirea acesteia
pentru a doua etapa a Muscel Racing Contest, care a avut loc duminica 23
mai 2010.
Din nou, problemele mecanice si-au spus cuvantul, Valentin vazandu-se nevoit sa nu ia startul in prima mansa de concurs cronometrata, sansele unei clasari bune fiind astfel diminuate considerabil. Dupa o munca contratimp, a doua mansa de concurs a insemnat un timp de 1:52.304, rezultat care i-a adus lui Morcov ultima treapta a podiumului de la clasa H3. "Fata de vineri, pentru duminica am schimbat doar slickurile pe spate, in rest absolut nimic. Din pacate, la prima cronometrata s-a stricat “mana” pentru ca am tras prea tare de volan in primul viraj de dreapta si am agatat cateva cauciucuri dupa margine care au intrat sub motor si nu am mai putut sa inaintez."
Morcov multumeste in primul rand prietenilor si colegilor care l-au ajutat sa termine masina pe partea de transmisie si motorul care a cedat in saptamana dinaintea etapei.
Din nou, problemele mecanice si-au spus cuvantul, Valentin vazandu-se nevoit sa nu ia startul in prima mansa de concurs cronometrata, sansele unei clasari bune fiind astfel diminuate considerabil. Dupa o munca contratimp, a doua mansa de concurs a insemnat un timp de 1:52.304, rezultat care i-a adus lui Morcov ultima treapta a podiumului de la clasa H3. "Fata de vineri, pentru duminica am schimbat doar slickurile pe spate, in rest absolut nimic. Din pacate, la prima cronometrata s-a stricat “mana” pentru ca am tras prea tare de volan in primul viraj de dreapta si am agatat cateva cauciucuri dupa margine care au intrat sub motor si nu am mai putut sa inaintez."
Morcov multumeste in primul rand prietenilor si colegilor care l-au ajutat sa termine masina pe partea de transmisie si motorul care a cedat in saptamana dinaintea etapei.
Trimite unui prieten
Adaugă comentariu



Publicat în categoria: Viteza in Coasta
DATA PUBLICĂRII: 25 Mai 2010