Spectacol de zile mari in Muscel Racing Contest

Spectacol de zile mari in Muscel Racing Contest
Editia a treia a Muscel Racing Contest, eveniment care a pus punct final Campionatului National de Viteza in Coasta Dunlop 2010, a avut toate ingredientele necesare unui spectacol de zile mari. Miile de fani care au tinut sa-si petreaca weekendul alaturi de "greii" intrecerii interne s-au bucurat nu doar de evolutia acestora, favorizata si de suprafata de concurs refacuta exact inaintea intrecerii, ci si de vremea superba, asistand la un show de referinta.
Trimite unui prieten

Competitia a fost dominata de Lucien Hora, acesta demonstrandu-se la fel de motivat sa obtina noi succese si sa bata recorduri chiar daca era deja in posesia titlului national absolut. Mai mult, resiteanul a izbutit sa faca performanta trecand si peste durerile pricinuite de o luxatie la incheietura mainii drepte (accidentarea fiind suferita la un joc de fotbal), Luci scotandu-si ghipsul doar pe perioada weekendului, pentru a putea lua parte . la Muscel Racing Contest. Si daca vineri avea sa obtina un timp de 1:29.026, mai slab decat cel pe care-l stabilise in primavara (1:27.740), duminica avea sa impresioneze asistenta, stabilind noul timp de referinta al Mateiasului la 1:25.541. Punand la socoteala si faptul ca a ajuns la 15 victorii consecutive in aceasta stagiune, performanta unica, se poate spune, fara teama de a gresi, ca Hora este omul recordurilor.

Locul secund i-a revenit in ambele curse lui Heinz Gollner, in timp ce disputa pentru locul 3 a oferit un spectacol deosebit, protagonisti fiind Christian Nistoran si Lucian Boroianu. Vineri s-a impus Nistoran, reusind sa urce pe podium (o performanta care parea sa-l ocoleasca inca din 2008), pentru ca duminica Boroianu sa-si ia revansa.

Paul Andronic, obisnuitul secondant al lui Hora, a avut parte de o prima zi cu probleme, motorul masinii sale luand foc dupa parcurgerea unui kilometru de la start in prima urcare din concurs. Duminica a schimbat bolidul, luand startul la volanul fostei sale masini, impresionanta Lancia Delta Integrale, si a contribuit din plin la spectacolul oferit de aceasta runda. Lucru valabil si in cazul lui Florentin Petre, proaspatul campion de circuit al Bulgariei, cel care, la debutul in CNVCD 2010, a probat reale calitati, obtinand locurile 5 si 4 la Grupa A, dar si doua victorii in competitia masinilor din Clasa A3. Aici mai trebuie mentionat ca in prima mansa de antrenamente cronometrate Florentin a avut o iesire in decor care a dus la ruperea rotii de pe dreapta spate. Intr-un efort extraordinar, echipa tehnica a reusit repararea masinii in timp record, Petre luand startul in ultima mansa de concurs in extremis.

In fine, Grupa I, cea care a devenit parte a CNVCD la Campulung, in primavara, marcand un moment pentru istoria motorsportului romanesc, a oferit confruntarile finale pentru titlul national. Am asistat la doua dispute aprige intre Horia Popescu (Alpine A110) si Costin Ganescu ( Porsche 911 T), adjudecate de primul, care si-a pastrat, evident, pozitia de lider pe care o detinea inaintea Muscel Racing Contest, si si-a adjudecat cununa cu lauri.

Muscel Racing Contest, editia a III-a, s-a disputat cu sprijinul Primariei Municipiului Campulung si al partenerilor Dunlop, Seat prin Euro Tehno Grup, Racing Nick, SKN, Pelind Family, Ramycom, Kaffa, Pasteur Caroseria, Negru Voda Lions Club.
Trimite unui prieten