Cat de sigur este automobilul care consuma numai 1,4 la suta?

Cat de sigur este automobilul care consuma numai 1,4 la suta?
  • Noul Hyundai Ioniq se lauda cu 5 stele la Euro NCAP
  • Automobilul sud-coreean ofera 3 sisteme de propulsie alternativa
  • Cea mai eficienta versiune consuma 1,4 la suta
Trimite unui prieten

Raspunsul la aceasta intrebare il aflam de la Euro NCAP, care a luat recent la 'testat' modelul cu propulsie alternativa Hyundai Ioniq.

Audi Q2 nu este singurul automobil 'distrus' zilele acestea de cei de la Euro NCAP. De o soarta similara a avut parte si modelul Ioniq produs de compania sud-coreeana Hyundai.

Hyundai Ioniq la Euro NCAP

Si in cazul de fata putem discuta despre punctajul maxim de cinci stele, cu precizarea ca procentajul obtinut la categoria Protectia pasagerilor adulti se ridica la 'doar' 91% - care se traduce prin 34.9 puncte.

Tot in urma testelor desfasurate de organismul european, modelul Hyundai Ioniq a mai fost notat cu 39.4 puncte (80%) la categoria Protectia pasagerilor copii, respectiv 29.8 puncte (70%) la categoria Protectia Pietonilor.

In ceea ce priveste categoria Siguranta Asistata, automobilul sud-coreean cu propulsie alternativa anunta cu mandrie un procentaj de 82% - care se traduce prin 9.9 puncte.

Despre Hyundai Ioniq

Unul dintre cele mai sigure modele ale momentului, noul Hyundai Ioniq este disponibil la vanzare in doua versiuni diferite de motorizare, dintre care una hibrid si una pe baterii.

Prima dintre acestea mixeaza un benzinar de 1.6 litri cu un motor electric si o cutie cu dublu ambreiaj, intregul ansamblu livrand rotilor undeva in jurul a 141 de cai putere.

Drept urmare, consumul de carburant nu depaseste 3.6 litri la 100 km in cazul condusului urban, in timp ce valoarea extra-urbana (dar si cea mixta) coboara pana la 3.4 litri la 100 km.

Hyundai Ioniq

Cat despre varianta fara propulsie termica, exclusiv pe baterii, fisa tehnica propune atat o putere maxima de 120 CP, cat si un consum de 11.5 kWh / 100 km - care se traduce printr-o autonomie de 280 kilometri.

Ulterior, modelul Hyundai Ioniq va fi comercializat si intr-o aroma Plug-in-Hybrid, care aduce in prim plan tot o configuratie cu un benzinar de 1.6 litri, un motor electric si o cutie cu dublu ambreiaj.

Vestea buna este ca, in cazul de fata, consumul mediu de carburant este de numai 1.4 litri la 100 km. Vestea mai putin buna are de-a face, dupa cum precizam si anterior, cu disponibilitatea ulterioara a respectivului automobil.

Hyundai Ioniq

Hyundai Ioniq

Hyundai Ioniq

Hyundai Ioniq

Hyundai Ioniq

Hyundai Ioniq

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (7) Poze Hyundai Ioniq la Euro NCAP
Publicat în categoria: Crash Test DATA PUBLICĂRII: 7 Decembrie 2016