Masina pe care Mazda nu vrea s-o vanda nimanui din Europa. Are o lungime de aproape cinci metri si parcurge peste 1.000 de kilometri cu numai un singur plin de carburant

Masina pe care Mazda nu vrea s-o vanda nimanui din Europa. Are o lungime de aproape cinci metri si parcurge peste 1.000 de kilometri cu numai un singur plin de carburant
  • Masina pe care Mazda nu vrea s-o vanda nimanui din Europa
  • Are o lungime de aproape cinci metri si parcurge peste 1.000 de kilometri cu numai un singur plin de carburant
Trimite unui prieten

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv doua display-uri color, unul dintre acestea deservind instrumentele de bord digitale si configurabile prezente in spatele volanului multifunctional, cu un design in trei spite. Plus scaune fata actionate electric, cu functii de incalzire, racire, masaj.

Cea dintai jumatate a anului 2024 marcheaza debutul unui nou model de la Mazda, celebra companie auto japoneza anuntand - in cursul zilei de joi, lansarea primului EZ-6 din istorie. Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in perioada imediat urmatoare, respectivul produs ia forma unui sedan cu alura de fastback si lungimea de aproximativ 4.921 de milimetri - care imprumuta platforma actualului Deepal SL03, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz.

Mazda EZ-6

Mazda EZ-6

Mazda EZ-6

Reteta caracteristica departamentului exterior continua cu o grila frontala masiva - regasita in contrast cu farurile minuscule, livrate alaturi de tehnologia LED, jante cu diametrul de 19 inch, confectionate din aliaj usor, un eleron retractabil si, daca mai trebuia cumva mentionat, stopuri unite cu banda iluminata, pe cand pachetul de la interior propune doua display-uri color diferite, unul pentru instrumentele de bord digitale, complet configurabile, aflate in spatele volanului multifunctional, cu aspect in trei spite. Plus scaune actionate electric - cu functii de incalzire, racire, masaj, si o bancheta rabatabila, presupunand ca mai era necesara o astfel de mentiune.

Nota de plata a noului EZ-6 nu reprezinta, pentru moment, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, insa produsul asamblat pe aceeasi arhitectura precum actualul Deepal SL03 - ce va fi comercializat doar pe piata auto din China, ar putea sa isi mai intampine cumparatorii, de cealalta parte a portierelor, in compania unui sistem de climatizare cu reglare automata a temperaturii, a unei instalatii audio de inalta fidelitate, de la Sony. Si - nu in ultimul rand, a afisajului pe parbriz cu AR.

Propulsia viitorului model cu tractiune spate va fi asigurata fie de un motor electric cu 255 de cai putere in echipare, montat pe o versiune BEV cu autonomie de pana la 600 de kilometri, fie de o unitate electrica dotata cu 215 cai putere - oferita, dupa cate se aude in clipa de fata, impreuna cu un agregat aspirat natural, de 1.5 litri, pe benzina, sub forma unei variante PHEV conceputa special pentru a parcurge peste 1.000 de kilometri cu un singur plin de carburant. Cat despre performantele in linie dreapta, ambele configuratii vor sprinta - cu pedala de acceleratie la podea, pana la o viteza de top de 170 de kilometri pe ora, mai mult sau mai putin surprinzator.

Mazda EZ-6

Mazda EZ-6

Mazda EZ-6

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (22) Poze Mazda EZ-6
Publicat în categoria: Green Cars DATA PUBLICĂRII: 17 Mai 2024