Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne a primit un facelift major. Cum arata in realitate noul model

Prima Skoda cu tractiune spate din istoria lumii moderne a primit un facelift major. Cum arata in realitate noul model
Varianta imbunatatita a modelului Enyaq se lauda cu pana la 286 CP. Potrivit companiei producatoare.
Trimite unui prieten

Dezvelita oficial in urma cu mai bine de doua saptamani si jumatate, inca din prima parte a lunii lui ianuarie, noua Skoda Enyaq Facelift stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Disponibila deja spre vanzare, la preturi care pornesc, in Germania, de la suma de 44.400 de euro, masina cehilor se remarca atat prin farurile redesenate complet, cat si prin stopurile restilizate subtil.

Seria atractiilor exterioare cuprinde inclusiv jante cu diametrul de pana la 21 de inch, confectionate din aliaj usor, pe cand meniul interior isi va intampina cumparatorii, fie in standard, fie in mod optional, si alaturi de ceasuri de bord digitale, de scaune reglabile electric, cu incalzire, racire, memorie, masaj, de un ecran tactil cu diagonala de 13", o bancheta rabatabila fractionat, afisaj cu realitate augmentata, tapiterie realizata din piele perforata, sistem audio de inalta fidelitate ori, mai mult sau mai putin surprinzator, instalatie de climatizare automata, cu control pe trei zone al temperaturii. Conform companiei producatoare.

Aceeasi Skoda Enyaq Facelift se mai bucura, in varianta de top, si de prezenta a doua motoare electrice, sinonime cu un total de 286 de cai putere, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie blocata la podea, rezolvarea in 6.7 secunde. Cumparatorii vor mai fi intampinati, intr-un final, de o baterie litiu-ion de pana la 77 de kilowati-ora, de unde si o autonomie de pana la 596 de kilometri.

Trimite unui prieten