4Tuning.ro > 4Tuning Help > 4Tuning.ro > Are rost sa montez o pompa de ...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Are rost sa montez o pompa de benzina cu debit marit, fara alte modificari la motor? E afectat consumul de benzina?

Trebuie sa schimb vechea pompa de benzina si ma gandeam ca si una mai performanta ar fi o solutie. Daca montez o pompa de benzina cu debit marit fara alte modificari obtin ceva in plus? Despre consum in regim normal / sportiv ce imi spuneti? Ms.
A intrebat AIRBa(n)G (200 puncte) acum 13 ani in categoria 4Tuning.ro

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns dadi_t (37,630 puncte) acum 13 ani Pai asa, dupa tine, ce inseamna DEBIT MARIT? Logic ca este afectat consumul!
La ce masina vrei date de consum, in regim normal/sportiv? Fara sa stim modelul masinii si motorizarea, ce vrei sa-ti spunem?
0 voturi
A raspuns AIRBa(n)G (200 puncte) acum 13 ani Ford Puma 1,4 16v - 90cp
–2 voturi
A raspuns sLi4bmw (3,330 puncte) acum 13 ani +1 pentru gluma din titlu. :))))))) Normal ca e afecatat consumul doar are DEBITUL marit  :)

Comentarii:

A comentat AIRBa(n)G (200 puncte) acum 13 ani De regulator de presiune in rampa ai auzit?

Cel mai bun raspuns:

+1 vot
A raspuns Old_boy (6,080 puncte) acum 13 ani O pompa de benzina cu debit mare nu inseamna neaparat consum mai mare. Motorul isi ia cata benzina are nevoie restu se intoarce in rezervor printr-o chestie numita sugestiv "retur"

Diferenta intre o pompa normala si una cu debit marit se simte la turatii mari, turatii la care o pompa de benzina mecanica sau electrica cu debit mic intampina dificultati

consumul la mers normal va ramane la fel in schimb la turatii mari motorul va consuma mai mult...
nu are rost sa faci modificarea daca motoru primeste destula benzina... oricum calculatorul iti taie benzina cand intri pe rosu

diferenta se simte la carburatie sau daca pe langa aceasta pompa fac si o remapare la sistemul de injectie... ii dai mai multa benzina dar aer

Comentarii:

A comentat AIRBa(n)G (200 puncte) acum 13 ani multumesc frumos de lamuriri

Alte raspunsuri: (1)

+4 voturi
A raspuns workaholic_ro (19,270 puncte) acum 13 ani Poti sa pui ce pompa vrei, nu se schimba nimic. In rampa de injectie este mentinuta o presiune constanta. Cand asta scade sub valoarea prescrisa pompa porneste, cand depaseste valoarea prescrisa pompa tace. In intervalul asta dintre valori (botezat histerezis) nu i se schimba starea. Asa ca regimul ei de functionare nu are nici o treaba cu ce si cand fac injectoarele. Singura conditie e ca debitul sa acopere consumul, iar debitul pompei este INTOTDEAUNA mai mare decat nevoia motorului in regim de putere maxima. Restul e folclor si intuitie, "am auzit" sau "eu cred ca".  De exemplu, la mine la masina presiunea din rampa e de 3.5 bar. Poate diferi de la un model la altul, dar nu mult, injectia indirecta este peste tot la fel.
Voi face o analogie tampa: intr-un magazin, pentru aceeasi marfa cheltui aceeasi suma indiferent de cati bani ai in portmoneu. Rezerva de bani e ca rezerva de debit. Daca e necesar se consuma, daca nu, nu.