A raspuns
catalin667
(140 puncte)
acum 12 ani
Cei care nu stiu lucruri concrete sa NU se mai dea cu parerea!
Circuitul este urmatorul: dupa ce iti faci constatarea propriu -zisa masina trebuie dusa intr un service agreat de asigurator ( cel mai recomandat) care mai apoi se apuca de demontat reperele avariate si se face o reconstatare pe elementele noi gasite avariate: gen ornament hayon, intarituri,mdubluri, cleme, suporti, elemente ce nu s-au obv la constatarea initiala.
Mai apoi se intocmeste un deviz estimativ care se transmite inspectorului de dauna. Acesta va calcula valoarea maxima de despagubire: se tine cont de starea generala,km,an de fabricatie, si pretul de nou al masinii. Toate aceste date introduse intr"o formula rezulta suma maxima LEGALA pe care o poate acorda. Daca devizul de la service este sub aceasta suma, masina se repara in service, daca este peste valoarea maxima despagubire se acorda pagubitului suma in cauza calculata initial si epava. pt politele rca EPAVA NU RAMANE ASIGURATORULUI.
catalin- fost insp daune