A raspuns
ginerica
(500 puncte)
acum 12 ani
detin un smart roadster. ideea e aceasi, forma e alta. cutia robotizata e mai rudimentara, si nu e asa lina ca automatele conventionale, dar dupa o vreme te obisnuiesti, si o sa vezi ca o sa te joci putin si cu acceleratie si nu te mai zguduie nimeni. nu am auzit pe nimeni sa fii avut probleme, doar daca nu i-a schimbat uleiul sau filtrul.
la costuri, depinde la ce te referi. revizia te ajunge undeva pe la 220 ron cu tot cu ulei, vreo 370 ron daca schimbi si uleiul si filtrul de la cutie, dar ala mai rar. factorul care sperie pe toata lumea e ca la 90000 de km se face revizia de 1000 de euro(asa i se zice la noi), adica se scoate motorul, si se inlocuiesc piesele uzate, gen segmenti si altele. dar te sperie degeaba, ca daca faci o medie, e ok, e mai ieftina revizia normala dar mai scumpa asta de 90000km, iar la alte masini, sunt mai scumpe reviziile normale, dar mai ieftine cand se schimba distributia, deci cam tot pe acolo iesi(mai mult sau mai putin, dar nu la mare diferenta).
si de cazut motorul, depinde ce cade, ca si bmw daca esa cada, nu-l mai scoate nimeni din boala. ideea e ca trebuie sa ai ceva grija de el.
ah da, un factor important, e ca trebuie sa ii pui benzina de 99/100 ca sa mearga in parametrii, daca ii pui benzina normala, o sa consume cu vreun litru mai mult la suta, si se simte si ea mai lenesa, deci iarasi daca faci o medie la bani, mai bine pui de aia scumpa ca sa consume mai putin, si motorul sa mearga.
vezi ca este si o fan club smart, cauta si acolo.
de incalzit motorul, nu stiu ce sa zic, laroadster stau cu motorul in spate, ne desparte o bucata de tabla si un strat de mocheta, si nu e zgomotos, si nici nu se incalzeste.
parerea mea, daca ti-o doresti, nu mai sta pe ganduri.