A raspuns
turbojack
EXPERT
(317,140 puncte)
acum 10 ani
Minusurile sunt date de cei cu TDI in suflet si habar nu au ce inseamna o intretinere pe 2.0 Mazda.
Diagnoza corecta se face doar cu IDS VCM Mazda . Cele universale oricat de scumpe ar fi , dau balarii.
Distributia cu manopera inclusa ajunge cu usurinta la 2000 lei.
Un ambreiaj cu volanta inclusa sare lejer de 5000 lei.
Nu mai vorbesc de turbina,injectoare,pompe ....
La aceste costuri iti bagi picioarele in el consum mic .
La toate astea adaugam un DPF pe care putini sunt capabili sa-l anuleze corect si o mana de opera calificata greu de gasit . Nu mizati pe reprezentante ca veti avea o apriga dezamagire si un buzunar golit masiv .
O Mazda 6 la achizitie cere o verificare minutioasa de cineva care cunoaste modelul avand la dispozitie scule adecvate .Cele diesel cer o atentie in plus , deoarece remedierile sunt extrem de costisitoare .
Deci voi astia cu TDI in suflet ( TDI ce s-a terminat la ALH , urmasele fiind niste fiare vechi ) dati-va cu parerea cand dati un leu pe un injector de mazda 6 si nu pe 20 de lei motorina intr-un rapciugos de TDI Golf 3 ( ultimul adevarat ) .
ps. Mazda repara un pasionat si nu un salopetar schimbator de filtre .