A raspuns
workaholic_ro
(19,270 puncte)
acum 13 ani
O frectie la un picior de lemn nu imbunatateste foarte mult mersul, dar da un plus de siguranta si multumire, o senzatie de echilibru si chiar si un luciu frumos daca piciorul e de ulm, iar balsamul pentru frectie e produs de o multinationala. Daca nu, nu.
O demonstratie pe teleshoping va va convinge ca e si ignifugat, desi altfel ulmul se aprinde destul de usor si parca-parca pierde putin si in greutate, facand posesorul mai sprinten. Manevrabilitatea e de asemenea imbunatatita, la confort se castiga enorm, iar dupa un numar suficient de vizionari ale clipurilor de reclama este spulberata si orice urma de indoiala. Veti sustine calitatile produsului (alifiei, balsamului, aditivului) de parca ar proveni din fabrica bunicului, iar seful controlului de calitate ar fi mama personala. Asta in general.
Si acum in particular. Aditivii pentru ulei functioneaza cam asa: absorb din atmosfera fragmentele de alumina microscopica si nano-structurile tabulare de carbura de wolfram (tungsten pentru cei cu educatie anglo-saxona). Amandoua au o duritate Mohs 9, dar combinarea lor duce la 9.5. Acestea creeaza o structura metaloceramica impenetrabila, care se depune pe suprafata pieselor in miscare, generand un strat elastic si incasabil cu cvadruplu rol: 1. transformarea frecarii in miscare de rostogolire a nano-particulelor, cu un coeficient de rezistenta nu redus ci chiar nul, iar in cazurile de potrivire perfecta de-a dreptul negativ; acest din urma caz e ideal, motorul dumneavoastra ajungand sa cosume mai putina energie cand merge si sa produca cand sta. 2. reversibilitatea uzurii, ceea ce inseamna ca unui motor uzat nu numai ca-i va fi stopata degradarea ci va fi convertita intr-o regenerare controlata, reconstituind geometria avuta dupa 256 de ore de functionare a motorului din starea de nou; in special la motoarele cu patru cilindri si 8 biti; 3. reducerea poluarii prin captarea fragmentelor solide de mare duritate din atmosfera; 4. reducerea cazurilor de silicoza datorita diminuarii cantitatii de particule inhalate.
Rezultatele se pot constata usor fara demontare, cu aparatura laparoscopica adaptata. Nu este necesara o sursa de lumina, pentru ca aditivii contin mici doze de aluminat de strontiu dopat cu europiu, care produce suficienta radiatie luminoasa necesara inspectiei. Verde sau albastra (radiatia, desigur).
Singurul lucru imputabil acestor aditivi este ca nu maresc puterea motorului decat cu cel mult 20%, iar in cazul motoarelor mari cu maxim 62 CP, fapt care nu-i face inca suficient de populari. Uzura este recuperata in minim un an, iar starea de regenerare de maxim 100%. (asta pentru iubitorii de indicatori precisi)