A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Iti pot spune cele 2 solutii care le folosesc,le-am folosit si dupa un studiu personal sunt cele mai fiabile,una este ieftina si tine nu prea mult si cealalta tine cativa ani.
1.Acel polish tip crema de pantofi,e un tip de polish cu un fel de lipici sa zicem asa,niveleaza la nivel mic si ramane acolo.In ro,unde baga astia iarna sare de iti sar capacele,o sa tina maxim o luna jumatate o mana de polish.Cand il aplici sa fii foarte atent,eu il dadeam la inceput cu un burete si ramanea parca era ciment stropit cu bidineaua.Apoi foloseam un compresor mic si un tip de pistol de vopsit casnic,cu duza foarte mare deoarece nu e vopsea,e mai gros acel tip de polish.Vara tine cateva luni,cel putin pe masinile care l-am folosit le spalam cu jet de apa fara probleme.
2.Solutie putin mai scumpa,dar foarte rezistenta e vopsitul.Intai verifici suprafata daca nu are zgarieturi adanci de parcare etc,daca sunt mici dai peste,daca sunt adanci dai intai un kit lichid apoi dai kit normal si etc.
Pentru zgarieturile mici,se rezolva din vopsea daca stii sa o dai.
Apoi,poti sa dai 2 straturi si nu doar unul de primer pentru plastic,mare atentie sa cumperi doar cel transparent si daca dai de mai multe ori intr-un loc sa se faca alb-galben.Adica daca dai putin,e transparent,daca dai de 2 3 ori intr-un loc,se face alb.Acel tip de primer e cel mai rezistent
Dupa cele 2 maini de primer,lasi sa se usuce bine,cauti vopsea dupa codul masinii,pentru a ta daca imi aduc aminte e scris pe capacul de la rezervor.
Iti mai trebuie lac si spor la treaba.
PS1.Vezi atunci cand cumperi vopseaua,sa vina cu paleta de culori,sunt 2 3 nuante pentru un cod de vopsea si nu cumpara de la cei care nu au placute pentru timp,adica ia o monstra de pe masina si o face la nuanta care o are acum,dupa ceva timp trecut sub agentii corozivi.
PS2.Mare atentie cu primerul,daca nu il dai pe toata suprafata o sa iti crape vopseaua si e ca si cum nu l-ai dat.