A raspuns
workaholic_ro
(19,270 puncte)
acum 13 ani editat de workaholic_ro acum 13 ani
- Nu e nimic kitsch la bordul ala, englezu' a facut-o cu lemn-lemn.
Din pacate i-a ajuns criza prin 2001 si a inceput programul de "imbunatatiri", in care a intrat si acel hulit plastic. A mea are bord si volan din lemn adevarat. Pentru cunoscatori, pielea e Connolly si are eticheta cu producatorul; pentru profani, informati-va care-i furnizorul lui Rolls Royce (alt "kitsch", chiar daca din alt segment)
- Ceasurile de bord par ieftine pentru ca cele scumpe trebuie sa aiba multe-multe LED-ulete colorate.
- Garnitura de chiulasa crapa doar la motoarele in 4, la V6 nu. ...nici la V8, da' spune-mi ca nu din ala vrei...
- Turbo-ul de la diesel (m47r de la BMW) e facut de Mitsubishi si e bun, face nazuri pentru ca romanul merge subturat; asa crede el ce economiseste.
- Interiorul pare spatios, da' nu-i; in fata se sta foarte comod, in spate doar daca cei din fata sunt pigmei; e masina cu cel mai prost raport interior/exterior din cate cunosc; compacta pe dinauntru si limuzina pe dinafara.
- Tinuta de drum e impecabila, dar volanul e ca o timona, cam greu; caroseria e extrem de silentioasa, motorul se aude putin, dar nu suparator; poti vorbi in soapta la 150.
- E nasol de manevrat in spatii mici, nu i se vede nici un colt, trebuie sa-i "ghicesti" marginile.
- Daca ai noroc, intretinerea nu costa nimic, doar consumabile; daca ai ghinion...ai pus-o !
Daca-ti place foarte mult si pricepi un pic de mecanica ia-o ("specialistii" sufera de balbe cand trebuie sa repare chestiile astea), daca nu, ia-ti si tu un Passat sau un Mondeo, ca tot romanul. Diesel. Rover-ul nu e practic si se vinde greu. Mai ales V-urile.
Edit: in legatura cu partea de "kitsch", incearca sa te uiti la filmul asta fara prejudecati:
http://www.youtube.com/watch?v=3c5ZAlNXgCk
...si nu ne-ai spus un pret si o stare tehnica si legala a masinii (?)