A raspuns
nickbudui
(42,360 puncte)
acum 8 ani
Am avut aceeasi problema la un golf 4 1.6 16v (BCB)2003=110750km si consuma ulei cam 1L/1000km.La mine a mai fost o problema ca sa incins motorul si sa ars garnitura de chiuloasa din cauza ca proprietarul din Germania a pus praf in radiator pt. a fixa unele scurgeri de antigel dar sau astupat 4 gauri la blocul motor si de aceea sa supraincalzit !am dat chiuloasa jos am planat-o ,schimbat garnitura chiuloasa si atunci mecanicul a gasit 4 gauri de la bloc motor astupate de la acel praf care se pietrificase !(deci nu puneti nimic in radiator in afara de antigel).dupa toate reparatia motorul nu sa mai supraincalzit dar tot consuma ulei si scotea fum la turatii mai mari !am mers cam 3500 km si mam hotarat sa fac motorul !Am vb.cu mecanicul si a zis ca trebuie facuta chiuloasa schimbat semeringuri,facut scaune la supape si schimbat ghiduri daca au joc !Daca tot sa desfacut motorul a zis sa -l si segmentez si sa schimbe si cuzineti de la biela dc.sunt uzati !am facut exact ce mia recomandat !La prima reparatie am facut si distributia ,curea accesorii,bobine inductie,bujii ,EGR(care este electronic ,nu se curata);ma costat destul de mult asta in functie de fiecare ce piese folosesc !eu am pus ce este mai bun !acum sa trec la a doua reparatie:
-reparat chiuloasa-500 ron
-segmenti 80x4=320 ron
-cuzineti biela =150 ron/set
-garnitura chiuloasa=160 ron
-suruburi chiuloasa =70 ron
-mastic etansare+spray curatat=50 ron
-filtru ulei = 30 ron
-ulei motor=140 ron (5w30 Eneos-japan)-ar fi mai bun decat Castrol-ramane de vazut
-garnitura corp termostat=20 ron
-manopera = 800 ron
Total = 2240 ron