A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Intuiesc ca masina iti trebuie sa te duca din punctul A in punctul B cu bani putini,revizii ieftine si piese cat mai putine de schimbat.
1.9 TDI e un motor care a facut cariera,depinde si de codul motorului,nu e un singur 1.9 sunt multe coduri si diferente.
Acum,ca fiecare masina vine cu ale ei,volanta cu probleme,ambreiaj si daca gasesti modelul cu pornire prin apasarea cheii fa un test,opreste motorul vreo 10 minute(ideal cu motor rece),si cand introduci cheia mergi cu ea pana in capat,chiar daca porneste mai greu important e sa nu iti faca probleme cu cipul si citirea lui.
Spun asta deoarece am auzit modele cu tipul asta de pornire care se suparau daca bagai cheia prea repede si in timp s-a desincronizat cipul din cheie.
Desing-ul e si ala ok,interiorul(plasticaraie) nu e asa de rezistent,mai ales imitatiile de lemn,se exfoliaza daca lasi masina mult in soare.
Deci volanta,interior,cheie(nu toate fac,nu generalizez,am intalnit la cateva) si ar mai fi de adaugat un defect foarte tampit as spune eu,un contact aiurea la clima bi-zona,care iti face temperatura sa o ia fie spre rece fie spre cald intermitent si fara explicatii.
Per total o masina buna,motorul este ok daca a fost intretinuta si daca ii dai ce trebuie cand trebuie,bineinteles daca a primit,atentie la galagia de la motor,daca il auzi ca troncane ca un tractor zgomotul va fi asa si in continuare din ce in ce mai rau,sa nu scoata fum la peste 3500rpm sau la pornire,trecutul masiniii urme de accidente sau revopsit si pentru km dati inapoi,uite la plasticele de la genunchi sofer,strange de scaunul de la sofer(partea din stanga,lateralul de la spatar) daca e foarte moale sau se simte dezintegrat atunci masina are destui km si pielea de la schimbator,daca are mici urme de crapaturi atunci masina a fost foarte folosita.
Bafta la achizitie si bazeaza-te pe tabla!!!Are 12 ani de garantie,deci sigur nu iti cade vreo aripa in mers.