A raspuns
mandrk
(640 puncte)
acum 12 ani editat de mandrk acum 12 ani
Daca bateria iti fierbea scurtul inca era.
Desfa borna + a bateriei si pune un ampermetru in serie cu firul plus.
Astfel verifici ce curent consuma masina (chiar si oprita).
Faci singur un calcul P=IxU, adica P (Putere) = I (amperii_indicati_de_aparat) x V(voltajul 12v)
Nu ti-a rezolvat problema ci ti-a agravat-o. Probabil scurtul inca persista de ti-a fiert bateria.
Daca ai pune bornele in scurt la o baterie noua si vei obtine acelasi lucru. Probabil si o explozie dupa cateva minute.
Tu inca mai ai un scurt undeva. Daca inainte de montare subwoofer nu aveai aceasta problema ( inclusiv cu lumina pe spate) inseamna ca la montare cand s-a luat plusul s-a gresit undeva si a dat la masa.
1. Ai siguranta de 30A pe firul statiei ? (sa fie legata cat mai langa borna bateriei)
2. Ai verificat cu un ampermetru in serie cu firul de + al statiei cat iti consuma ? (in stand by si in lucru ?)
3. Nu este de joaca cu noua baterie. Are si mai multi amperi. O vei strica si pe aceea daca nu se termina mai rau....
Cat despre statie.
La putere aceea nu ai nevoie de condensator. Crede-ma ca am aceeasi putere pe masina si nu licare nimic. Iti trebuie doar un for gros de plus de la baterie pana la statie. Cumpara un kit specializat cu fir rosu de + de 10mm sau 15mm si nu vei avea probleme.
Baietii cu condensatorul sunt din alta clasa. Vorbim de 700- 1000w RMS.