4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Electrice > De ce imi incarca alternatorul...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce imi incarca alternatorul exagerat de mult?

Va salut cu respect! Am o problema care m-a saracit de tot. Vectra mea (1.6 16v - x16xel) a luat-o razna in sensul ca baga 16v la relanti si daca o acceleram la 2000 de turatii baga cam 18v . Buuun , am schimbat releul si diodele si aceeasi problema (martor aprins in bord) , in sensul ca in momentul cand acceleram ziceai ca ia foc bordul (se aprindea foarte tare). De nervi ca am dat banii degeaba am turat-o aproximativ 3500 de turatii dupa care s-a auzit un "crantz" si s-a stins de tot martorul din bord si nu mi-a mai incarcat deloc bateria (am ramas cu ea in drum). Am cumparat alt alternator si surpriza cea mai mare a fost sa constat ca masina are aceeasi problema si culmea e ca alternatorul este bun. Am ajuns la disperare. Nu pot sa-mi dau seama de ce incarca prea mult. Este vriun releu de ala patrat din cutiile cu sigurante ars? Nu mai stiu ce sa-i mai fac. Mentionez ca , cu alternatorul asta care l-am pus acum nu am accelerat masina mai mult de 1500 de turatii. Nu inteleg de ce face asa din moment ce alternatorul este bun. Va rog frumos ajutati-ma cu un sfat ceva , o schema cu sigurantele de sub capota (ca am vreo 3 cutii de relee) sau o sa vedeti la stiri ca un bacauan si-a dat foc la masina  (glumesc evident) 
Va multumesc anticipat!

A intrebat RaDuCu_CostEL (460 puncte) acum 12 ani in categoria Electrice

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns daviangiurca (13,880 puncte) acum 12 ani problema e la releul de incarcare ...curentul de excitatie pentru rotor e prea mare  implicit si curentul de incarcare ... acum nu stiu daca e incorporat sau in afara lui dar verifica ce fire ajung la alternator sa nu fie vreunul lipsa ...unul stiu sigur ca trebuie sa citeasca tensiunea la baterie iara daca nu are acel fir baga maximul de curent ... problema consta in cablaje ....
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Tensiunea este pilotata de PCM.Posibil defect in el .

Comentarii:

A comentat RaDuCu_CostEL (460 puncte) acum 12 ani Salut! Imi poti detalia putin ce este acela pcm? Ca mor de ciuda ca stiu sigur ca alternatorul este bun.
A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani PCM este calculatorul motorului.
0 voturi
A raspuns cronel1111 (410 puncte) acum 12 ani MASA DE LA MOTOR LA CAROSERIE RUPTA,DACA NU O GASESTI PE CEA VECHE CUMPARA  UNA NOUA ,TREBUIE SA AI 1 MASA DE ALTERNATOR LA MOTOR(SUPORTUL ALTERNATORULUI ARE BUCSE DE CAUCIUC SI NU FACE MASA PRIN SUPORT SI INTINZATOR)SI INCA 1 MASA DE LA MOTOR LA CAROSERIE.SPOR LA TREABA.

Comentarii:

A comentat RaDuCu_CostEL (460 puncte) acum 12 ani Intr-adevar am gasit masa de la baterie pe caroserie cam oxidata , am curatat si indoit tabla aia ca sa faca masa corect si acum baga 14.5-14.8 la relanti dar cum m-am atins de acceleratie ... instant 16v (asta pe la 1200-1300 de turatii). Totusi problema persista.