Va salut cu respect! Am o problema care m-a saracit de tot. Vectra mea (1.6 16v - x16xel) a luat-o razna in sensul ca baga 16v la relanti si daca o acceleram la 2000 de turatii baga cam 18v . Buuun , am schimbat releul si diodele si aceeasi problema (martor aprins in bord) , in sensul ca in momentul cand acceleram ziceai ca ia foc bordul (se aprindea foarte tare). De nervi ca am dat banii degeaba am turat-o aproximativ 3500 de turatii dupa care s-a auzit un "crantz" si s-a stins de tot martorul din bord si nu mi-a mai incarcat deloc bateria (am ramas cu ea in drum). Am cumparat alt alternator si surpriza cea mai mare a fost sa constat ca masina are aceeasi problema si culmea e ca alternatorul este bun. Am ajuns la disperare. Nu pot sa-mi dau seama de ce incarca prea mult. Este vriun releu de ala patrat din cutiile cu sigurante ars? Nu mai stiu ce sa-i mai fac. Mentionez ca , cu alternatorul asta care l-am pus acum nu am accelerat masina mai mult de 1500 de turatii. Nu inteleg de ce face asa din moment ce alternatorul este bun. Va rog frumos ajutati-ma cu un sfat ceva , o schema cu sigurantele de sub capota (ca am vreo 3 cutii de relee) sau o sa vedeti la stiri ca un bacauan si-a dat foc la masina
(glumesc evident)
Va multumesc anticipat!