A raspuns
comaflorin
(140 puncte)
acum 8 ani
Cea mai simpla lucrare posibila care dureaza maxim o ora in functie de complexitatea masinii. Desfaci ceasurile cu indicatoarele, cu un pistol de lipit, desfaci lipiturile de la martori problema si pui un led cat de mic, consumator mic. Tragi fir de la un led de pe bord care se aprinde odata cu contactul la cele care au fost dezlipite si anulate.inchizi bordul si ai terminat treaba. Sunt borduri cu ceasuri capsulate, trebuiesc lipite la final caci apoi se aud greierasi.
E bine sa ii spui clientului ca a avut martorul aprins pentru ca ... dar sa rezolvat prin schimbare de etc. si eroarea a disparut.
Au fost zeci de masini la service pentru verificare la reprezentanta, pana si acolo mecanici spuneau ca da, apar niste erori, cel mai sigur ca a fost remediata reparatia iar eroarea a disparut de la sine iar proprietarul nu a mai fost sa o bage pe tester sa ii stearga eroarea si din calculator. Multi le sterg si nu mai verifica inca odata sau le vad ca apar dar nu vor sa se puna singuri in dificultate nestiind nici ei cauza. Au fost masini cu motoare aproape de 1 milion km, bordul arata ca pomul de craciun, niste mizerii polisate, vandute cu 150.000 in bord. Masini luate din germania cu 1500 euro, mai puneai 50 - 100 lei max, tub polish 17 lei, 100 lei baiatului care desface ceasurile, ii face un polish rapid si ii da cu jetul de apa peste tot in interior, lasat o zi si o noapte sa se usuce si intr o saptamana are alt proprietar. Profit cel putin dublu. Daca a ti sti voi cate se fac...si la km si la uzura masini si motoarele care curg... masina e terminata si la reprezentanta spune ca e impecabila ;-) romanul cum e disperat cumpara si masini care se strica in proba daca mai lasi 50euro :-))