A raspuns
Driver09
(49,100 puncte)
acum 11 ani
Daca nu ai ulei in lichidul de racire sau invers si nu iti arunca afara lichidul de racire din vasul de expansiune atunci e de la senzori problema.
Eu am patit ceva asemanator tot la a4b5 doar ca diesel.Mi se aprindea martorul de la ulei cand ajungea temperatura la apa la 90 de grade,dar motorul suna ok.Am mers la service,au masurat presiunea cu un manometru conectat in locul unui senzor de la ulei si valorile au fost ok si la relanti si in turatii.Senzorul a fost de vina,a costat intre 50-100 lei parca.
Dupa cateva luni temperatura pe care o arata pe climatronic la lichidul de racire(la mine pe canalul 51) se apropia de 100 grade,ventilatorul de pe radiator nu cupla,iar pe bord ramanea la 90 temperatura la apa.
Am schimbat ambii senzori de temp. de la apa ca sa nu mai am probleme,acum indica ok si pe climatronic.
Cum am scris mai sus daca nu amesteca lichidele si nu fierbe motorul atunci e problema de senzor.Nici la mine nu aparea nici un fel de eroare de la respectivii senzori daca scanam de erori nici la engine si nici la instruments.
In legatura cu antigelul curs verifica sa nu ai crapata vre o flansa de plastic sau vre un colier slabit.
Bafta!