A raspuns
autodre
(13,570 puncte)
acum 8 ani
Bună ziua,
Este posibil să nu fie vorba de vreo înșelăciune, ci de un cumul de defecte, respectiv servomotor clapete admisie sau clapete uzate și sonda Lambda îmbătrânită.
În general, orice problemă de amestec din admisie se reflectă în rezultatele gazelor de evacuare. Astfel, sonda sesizează un raport necorespunzător. La fel aș proceda și eu, aș înlocui ceea ce văd defect, prima dată, în cazul dv, capetele cu actuator. Precizez că este un defect des întâlnit la Volkswagen. Se uzează axul capetelor. Pentru a-l proba, încercați să îl introduceți în mufă și să îi faceți o adaptare cu un tester. Dacă este uzat, adaptarea nu va fi efectuată.
Sonda Lambda este un consumabil ce ar trebui schimbat la aproximativ 150.000 km, deoarece suferă un proces de îmbătrânire și, astfel, transmite informații eronate.
De obicei, reprezentanța înlocuiește tot ce vede defect.
Cât despre becul aprins după 50 km, dacă o ușoară deviație este sesizată după mai multe cicluri de funcționare(pornire, oprire, rulare în diferite regimuri de temperatură, viteză, etc.) de calculatorul de injecție, acesta aprinde martorul. La fel, dacă vede totul în regulă după alte câteva cicluri, îl va stinge singur.
Sper că v-am putut lămuri, cumva. Mă confrunt des cu astfel de situații.
Mulțumesc!