4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Martori de bord > Martor bujii incandescente Cli...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Martor bujii incandescente Clio 1.5dci?

Salut de ceva vreme am si eu o problema.

Se aprinde in bord martorul de bujii incandescente in mers si imi taie acceleratia brusc.O patesc cel mai des in trepte mici 2-3 dar acum 2 zile am patit treaba asta chiar la 80km/h.Am mai patit treaba asta prin iunie dar a disparut repede.Intre timp am schimbat turbina/injectoare/rectificat chiulasa.Acum iar a inceput.Am pus masina pe un tester prin BT pe tableta si imi apare ce e si in poza,mai imi aparuse ceva cu "throttle pedal sensor" dar pe tester imi arata cat % este apasata pedaua.Sunt un pic in dubii.Iar turbo apare pt ca am senzorul map scos.Am impresia ca atunci cand il bag parca mai rau face,nu stiu ce sa zic.Ceva pareri?

Imagini atasate

A intrebat ValySK (2,250 puncte) acum 11 ani in categoria Martori de bord

3 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns fabian_tiberiu (9,820 puncte) acum 11 ani Nu stiu daca e aceeasi problema,dar sper sa-ti fie de folos.Am un prieten cu un Clio 1.5 DCI din 2003 si aceleasi probleme le avea si el,poate mai rau,cand era in sarcina,ma refer ca atunci cand o tinea mai mult turat si la viteza mai mare dupa ce-i palpaia mai mult martorul bujii i se si oprea in mers masina.El fiind sofer de peste 25 de ani nu se pierdea cu firea si ii lua contactul rapid si-o pornea imediat.Problema a fost rezolvata dupa ce ia schimpat pompa de injectie.Pana s-o schimbe a bagat saracu bani in injectoare noi,EGR, turbosuflanta(aceasta second).Pt a verifica cat de buna este pompa trebuie facut test in mers,altfel nu cred ca-ti vei da seama daca este sau nu problema cu pompa.Sper sa-ti fie de folos acest sfat :) .

Comentarii:

A comentat ValySK (2,250 puncte) acum 11 ani sper sa nu fie pompa ca ma baga in faliment :))) am uitat sa specific o chestie,daca iau piciorul de pe acceleratie se stinge si daca o apas iar isi revine
A comentat fabian_tiberiu (9,820 puncte) acum 11 ani Exact asa era si la prietenul meu,daca lua piciorul de pe gaz se stingea.Si pornirea o avea putin mai greoaie.Cand a facut testul in mers,eram cu ei in masina(prietenul si mecanicul),acolo unde pompa trebuia sa aiba 1500 ea baga undeva la 7-800 maxim.Pe pompa a dat daca imi aduc bine aminte 800 lei second,dar luata de pe o masina cu 140.000 Km. ,a lui are undeva la 260.000 .
0 voturi
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 11 ani 1. nu cred ca trebuia sa scoti senzorul de presiune.
2. acolo ai o eroare la senzorul de pe axul cu came (
3. daca vrei sa ai o comunicare perfecta intre motor si ECU, pune senzorul inapoi (are si ala rolul lui). ECU comunica cu aspiratia/ alimentarea si prin acel senzor, deci daca-l mai ai si este functional, pune-l inapoi.
4 dupa ce ai repus senzorul, fa o diagnoza cu ddt-2000 (soft dedicat renault-dacia-nissan)  inclusiv in mers sau cu motorul pornit. Daca cel ce face diagnoza stie sa si interpreteze parametri, vei fi uimit... si vei sti cu siguranta unde trebuie sa pui mana.
Bafta multa.
0 voturi
A raspuns fabian_tiberiu (9,820 puncte) acum 11 ani Inca ceva,daca esti in apropiere de C-S iti pot face rost de nr de telefon de la acel mecanic,e super meserias...a lucrat la Dacia ;) si e din Caransebes...Bafta