4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Martori de bord > Probleme VW iar...Senzor EPC ?...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Probleme VW iar...Senzor EPC ??

Va salut...am o mica problema..sper.

 

Mi s-a aprins senzorul de EPC in bord...si in mers imi scade turatia. DE exp merg in a 3-a si brusc scade turatia.ramane la relanti.Scot din a 3-a, bag iar si pleaca iar.

Am mai avut problema asta acum 2 luni ..de la un furtun de vacum spart. S-a aprins iar martorul si oscila in turatii.

Dar nu imi scadea turatia ca acum. Cablul cu pricina nu l-am schimbat inca..maine urmeaza sa-l schimb.

Am citit ca sunt legate intre ele..de unde cred ca iar am o problema cu furtunul respectiv.

 

Ce imi recomandati si ce puteti sa-mi spuneti ?

 

Ultima oara am mers la service si mi-au sters eroare si au resetat computerul..si a luat-o fara probleme.

 

Posibil sa fie iar o chestie legata de cablul respectiv???..din moment ce doar l-au dat cu mastic si scotch ca sa reziste ce si ce...din pacate la mine s-a prelungit..lipsa de timp etc.
A intrebat stuparu_mihairadu (3,140 puncte) acum 11 ani in categoria Martori de bord

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Despre ce cablu e vorba?Reparatia cu scoth tine cat tine,nu cat speri.
Ce eroare ai avut la service la ultima diagnoza?
Ps.Martorul epc spune multe si despre multe,fara o detaliere a problemei nu te poate ajuta nimeni.
0 voturi
A raspuns stuparu_mihairadu (3,140 puncte) acum 11 ani ultima eroare la service..a fost "check engine" ...data de catre acest epc....care a modificat admisia => implicit amestecul si nu a mai iesti bine la sonda lamnda....din cauza ca s-a crapat furtunul de vacuum, care la randul lui a dat eroare pe sistem => rezultand mai departe in acesta incercare de a regla din acceleratie / turatie lipsul ei..care la randul ei a dus in eroare sondei lamnda....dupa ce a reparat furtunul de vacuum si a tinut frana iar...turatia s-a reglat iar, acceleratia implicit si si-a revenit...amestecul a fost bun => sonda lamnda a fost in regula. a sters omul eroare si gata.

acum din cate se pare s-a dus iar furtunul pe care o sa-l inlocuiesc maine, si iar...implicit s-a derulat intreaga lista de erori de mai sus...de la faptul ca nu merge frana cum trebuie...imi da peste cap acceleratia...care imi aprinde senzonrul de epc (din cate se pare..si cate am reusit sa deduc pe internet)......de unde si problemele cu acceleratia/turatia.

acum sper ca maine dupa ce rezolv cablul sa sesizeze computerul ca a disparut eroare si sa-mi dea drumul..daca nu posibil sa dau o tura pana la service sa-mi stearga eroare iar.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Cand pui frana la relanti se opreste motorul scade turatia foarte mult?Maine dupa ce rezolv cablul?care cablu ca tu ai de schimbat un furtun de vacuum intre clapeta de acceleratie si unitatea de servo frana.Cata vreme nu apesi frana nu are treaba cu sonda,si daca ajunge sa dea semnale implauzibile(asa ar trebui,frana lasata merge ok,cu frana apasata merge aiurea) ar trebui sa ai si consum in plus.
Deci desprece cablu e vorba si se opreste motorul cand pui frana la relanti(chiar si pe loc)?
A comentat stuparu_mihairadu (3,140 puncte) acum 11 ani scuzele mele...corect..am schimbat furtunul respectiv...era bardaf facut.

masina nu se oprea in mers si nici la relanti...doar imi scadea turatia brusc in mers..dar nu se opera motorul.