A raspuns
nat04u
(22,630 puncte)
acum 13 ani
Salut! Nu pare o problema de injectoare infundate,Ce trebuie sa incerci prima data este un filtru combustibil...Am avut espero mai demult si facea probleme la pornire in special la cald si dupa ce o turam mai mult timp cand o lasam pe liber murea motorul..s-a dovedit a fi filtrul de benzina.Acum nu bag mana in foc ca este filtrul benzina,.Poti incerca sa scoti filtrul o pornesti si o opresti de cateva ori fara filtru si daca merge bine fara filtru e clar de la el.ATENTIE NU ESTE INDICAT SA MERGI FARA FILTRU TIMP INDELUNGAT!!! Rateurile din teava denota o problema de aprindere,daca ar fi fisele ar merge intrerupt in 3 pistoane,ar porni deficitar dar ar si merge deficitar,daca nu merge in 3 pistoane nu e din fise si nici din din bujii...Capacul de delco il verifici asa: il, scoti si te uiti in soare la el pe toate partile,daca e crapat se vede cu ochiul liber,TOTUSI ar trebui ca motorul sa mearga f prost cu el crapat...pornire deficitara cat si mers la relanti f prost exact ca la bujii si fise intrerupte...deci daca motorul merge frumos DUPA CE IL TUREZI fara tremurat eventual 3 pistoane nu e problema de delco..Incearca cum ti-am spus cu filtul scos..Tu ziceai ceva de gunoaie,este putin probabil sa ai gunoaie in injectoare si ele sa se duca unde...dupa ce accelerezi??? nu cred ca este din injectoare...deci incearca cu filtru!!Alt lucru pe care il poti verifica este avansul la delco cat si felul cum este reglat aerul in injectie...in genere la masinile pe gaz se face altfel amestecul de aer ca sa ruleze bine...am avut masina pe gaz si stiu..vezi ca este un surub in corpul de injectie care iti da amestec mai bogat sau mai sarac...mai desfa sau strange acel surub(este rotund si cu cap de surubelnita)si vezi cum se comporta..Iti doresc succes!!Tine-ma la curent cu evolutia lucrurilor!!