A raspuns
Rocknroll_54
(1,340 puncte)
acum 12 ani
Salut. Masina este "tinara" ptr. a avea alte probleme. Cum scriu si anteriorii mei, problema este de la motorina. Filtrul. Daca stii care este si unde este, uita-te daca are o cupla cu fire care vin-pleaca de la el. Daca are cupla, scoate cupla, pune contactul si vezi daca se stinge lampa. Daca se stinge, e clar. Daca nu se stinge...nu vreau sa cred ca ai pompa electrica de motorina in rezervor si filtrul acesteia s-a imbicsit cu parafina din motorina noastra "superba" cumparata chiar din statii peqo. Daca cumva cumperi motorina de la "negru" nu o mai face. Te va costa mai mult decit economia facuta prin diferenta de pret. Ar trebui sa cauti pe la dezmembrari o rezistenta care incalzeste motorina inainte de filtru, totusi nu cred ca asta este o rezolvare definitiva a problemelor care le au "dieselarele" noastre cind temperaturile scad pe la -20 grade. Scad si la altii si nu se intimpla ca la noi. Uite inca o sugestie, valabila in cazul pompei in rezervor. Incearca sa incalzesti rezervorul cu o sursa de apa calda, abur, s-au baga masina intr-un spatiu incalzit citeva ore, si urmareste din ora in ora ce se intimpla. Personal nu cred ca motorul s-au auxiliarele lui au ceva. Totul este numai de la valul asta de frig. Numai bine.