De ce mi a cazut Servofrana, servodirectia si alternatoru ?
Sallutare dragi colegii,
Prima ninsoare din an a aduc cu ea numai probleme, sambata seara eram prin oras cu masina ( Opel Astra, 1.7D Isuzu ) si deodata a inceput sa-mi scada din intensitate luminile din bord, apoi mi-a cazut servodirectia si servofrana, am tras pe dreapta, am ridicat capota si m-am dus direct la cureaua de accesori, nu se mai invartea . Am oprit masina, bineinteles ca nu a mai pornit, ramasesem fara baterie daca n-a mai incarcat alternatorul . Am pornit o cu clesti, prima data s a oprit, am crezut ca-i distributia, dupa acceia am reusit sa o pornesc si sa o aduc acasa . Masina a pornit la prima cheie . Pe drum spre casa servofrana si servodirectia a inceput sa mearga, cand am deschis capota, cureaua se invartea foarte putin si si se aurea un sunet foarte ciudat din zona . Cureaua vad ca nu-i sarita din cate ma pricep eu, si nici rupta
De la ce ar putea fi, vreo rola, cureaua uzata ? sau ar putea fi ceva electric, vreo siguranta, masina are montata pe ea un alternator nou de cateva luni, se poate sa nu fi montat ceva bine pe ea electricianu ?
A intrebat
laurstrike
(560 puncte)
acum 10 ani in categoria Motor
Comentarii:
A comentat
free2hot4you
(6,170 puncte)
acum 10 ani
ps: in pozele 1 si 4 apare compresorul de clima , nicidecum alternatoru