4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > De ce pierd apa din sistemul d...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce pierd apa din sistemul de racire???

Am un audi a6 din 2001, motor 1.9 diesel de 116 CP. Pierd apa din sistemul de racire. Nu imi creste sau nu imi oscileaza acul ce indeca temperatura. Chiar daca se aprinde senzorul de apa, temperatura ramane la 90 grade. Nu am gasit spuma sau alte probleme in ulei si nici nu am gasit apa din borcan murdara ... Tocmai am incercat cu un produs de acoperit porii instalatiei si rezultatul a fost negativ. Ce parere aveti? care ar putea fi problema???
A intrebat lordpolice (370 puncte) acum 11 ani in categoria Motor

6 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Dupa parerea mea chiar pierde apa:)).
Se verifica pe unde ai pierderi de apa(garnituri,furtune,radiator).
Se aprinde senzorul de apa?Adica becul de pe indicatorul de temperatura?
0 voturi
A raspuns lordpolice (370 puncte) acum 11 ani da se aprinde senzorul care imi indica ca nu mai am apa in instalatie. Senzorul de temperatura nu indica nimic. Acul ramane la 90 grade cum e normal fara oscilatii sau alte probleme. Acul ce indica temperatura apei se comporta normal. La pornirea masinii e la 0 si creste in functie de utilizarea motorului pana la 90 si ramane acolo...

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Din cate sti audi nu avea pentru modelul tau un martor de genul.Esti sigur ca nu e martorul pentru lichid parbriz?
0 voturi
A raspuns lordpolice (370 puncte) acum 11 ani sunt foarte sigur ... ala pentru parbriz e galben si arata niste stopi de apa asta e rosu ... deci sigur nu gresesc ... ideea e ca daca pun apa se stinge martorul

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Ok.PAi si cu cat completezi o data la cat timp?Se vad urme de rugina pierderi exterioare pe motor?
0 voturi
A raspuns lordpolice (370 puncte) acum 11 ani completez des tare la 50 km 1,5 l ... am sa verific tot sistemul cu tevi cu furtune cu tot ce trebuie si apoi am sa vad daca aii dau de cap ... din ce am vazut pana acum ar trebui sa fie ceva fisurat, spart, etc... oricum problema mi-a aparut dupa ce am mers cu ea cam 250 km si i-am dat fugareala intre 140 si 180... ma gandesc ca atunci s-a intamplat ceva. Am oprit masina dupa 250 km ... iar cand m-am urcat la volan sa pornesc dupa vreo 2 ore s-a aprins martorul de apa ...

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Pai probabil a fost presiune foarte mare in sistem si a sarit vreo garnitura(colier).Verifica si furtunele care merg spre radiator habitaclu.
0 voturi
A raspuns lordpolice (370 puncte) acum 11 ani aha ... am sa verific ... se poate sa fie de vina capacul de la bidonasul de apa??? are vreo importanta???

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Capacul de la bidonul de apa are rolul de a elibera presiunea cand este prea mare,arunca apa afara cand ajunge sa iti fiarba apa sau cand ai completat cu prea multa.
0 voturi
A raspuns lordpolice (370 puncte) acum 11 ani a inceput sa imi creasca si acul la apa peste 90 grade ... consuma din ce in ce mai multa apa cam 1l la 10 km si daca ii dau tare creste apa peste 90 ... :((    recent am schimbat distributia sa fie de acolo problema? pompa de apa?

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Pai pompa de apa nu ai schimbat-o?Presiune in circuit ai?Daca pierde atat de multa apa posibil sa fie simeringul de la pompa de apa sau vreo garnitura,furtun etc.Cu motorul pornit pe loc si ventilator sa fi pornit macar o data(motor cald),aceelereaza si uite sub masina,radiator si pe motor,atat de multa apa imposibil sa nu iasa pe undeva.