A raspuns
free2hot4you
(6,170 puncte)
acum 10 ani editat de free2hot4you acum 10 ani
daca tot ce am enumerat e schimbat, mai ramane o posibilitate si anume vacuum-ul.
pompa de vacuum s-a verificat?
si doar pompa in sine, ci si furtunasele
verifica daca ajunge vacuum la cele doua electrovalve si la turbina
in capat la fiecare furtunas trebuie sa ai -0.7bar
intercoolerul, a fost verificat si el? pentru a avea toti poneii de care dispune motorasul tau e obligatoriu ca toata presiunea creeata de turbina sa ajunga si in galeria de admisie
trebuie verificat tot sistemul de tubulatura(furtune) dintre turbina si galeria de admisie
galeria de admisie sa nu fie fisurata sau vreo garnitura ciupita, loc pe unde sa se piarda presiunea de aer
nu ai catalizatorul infundat sau toba fisurata?
turbina e pusa in miscare de gazele de esapement. daca ai pierderi de presiune pana la intrarea in turbina aceasta nu se mai invarte la turatia nominala, prin urmare nu face presiune suficienta. daca catalizatorul e infundat, acesta functioneaza ca un dop pe esapement, iar gazele de evacuare nu vor putea sa iasa liber ca,sa faca loc urmatoarelor gaze care sa invarta turbina si tot asa( sper ca intelegi la ce ma refer.
cand dai de deal, masina pierde si in turatii, sau doar viteza si forta?
daca motorul nu da in nas(scad turatiile dramatic) si iti scade doar viteza atunci e kitul de ambreiaj pe duca.
referitor la tremurul ala de 3 secunde la pornire,urmat de relanti-ul oscilant, continui sa pariez pe injectoare, sau chiar pompa de injectie, mai degraba injectoarele.
daca ai vreun injector"vagabont"avand in vedere ca sunt electronice, s-ar putea sa-ti dea peste cap si electronica turbinei, sau alte anexe ale motorului.
sper ca ti-am fost de ajutor cu ceva
mult succes