Fum alb albastru de la ce?
Va salut
Am un mercedes e class w210 3.2 cdi iar cand turez masina chiar si pe loc scoate un fum alb albastru si miroase a motorina de la ce sa fie?
Daca ii schimb uleiul ar mai aparea acest fum?
A intrebat
bogdan02
(3,350 puncte)
acum 10 ani in categoria Motor
Comentarii:
A comentat
BrownBear
(41,320 puncte)
acum 10 ani editat de BrownBear acum 10 ani
Salut.
Asta am găsit pe internet.
"Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui:
Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei.
Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV.
Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului.
Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali.
Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje."
S-au mai discutat astfel de probleme aici pe forum. Cei mai multi au zis ca de la semeringurile de la supape.
O zi buna!
A comentat
bogdan02
(3,350 puncte)
acum 10 ani editat de anonim acum 10 ani
Supape garnituri segmenti motor uzat Turbina defecta ulei de floarea soarelui, in motor motorina amestecata cu ciorba astea sunt defectele!!!
Cand aud toate problemele care le poate avea o masina ma ia capul mai repede dati un raspuns ca trebuie schimbat motorul si gata!!
P:S Cine nu stie sa nu comenteze degeaba doar sa se afle in treaba .Mai repede veniti cu intrebari pentru a vi se da detalii si a da un raspuns concret omului
Am fost cu ea la mecanic axat numai pe mercedes de 25 de ani acum 1 ora si defectiunea este de la injector sau injectoare pana nu le da jos in parte nu poate stii cate injectoare pot fi defecte 1 2 3 sau infudate poate fi si doar un injector
maine se apuca de ea
A comentat
BrownBear
(41,320 puncte)
acum 10 ani editat de anonim acum 10 ani
Wow, zici ca ti-am dat in cap, nu ca am vrut sa ajut....scuza-ma daca nu ti-am fost de folos. O zi buna!
A comentat
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 10 ani
Salut!Ori era fumul diferit,ori nu ai intrebat corect.Fum de ulei cu miros de motorina e ca si cum ai face cartofi da miroase si a friptura.Pot bine merci sa fie ambele,daca tot mecanicul e de Mercedes sa iti aplice si procedura pentru consum de ulei.Injectoarele infundate se verifica pe stand,noi 'de pe net' nu vedem masina,nu stim ce si cum,de aia te ajutam cu pareri.
Ca fapt divers,ultimul schimb de ulei si filtru motorina?Ce ulei?Completari de ulei intre schimburi?
A comentat
bogdan02
(3,350 puncte)
acum 10 ani
Masina o am de cateva saptamani. o sa ii schimb si uleiul zilele astea
**noi de pe net** daca mai intrebam omul detalii
Ce simptome are masina
cand scoate fum
are ulei schimbat etc atunci o sa stim sa dam si un raspuns Fara sa vedem masina
A comentat
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 10 ani
Raspunsul nu va fi niciodata precis 100%,te poti apropia de subiect.
On-topic:Verificare injectoare,schimb de ulei,masurat consum de ulei(se face per 1000km) si daca vrei sa fii sigur masurat compresie,sunt lucruri normale de facut la masina noua si cand ai probleme.Fumul nu poate sa iti indice precis daca e 50%ulei si 20% motorina care ajunge pe evacuare.
A comentat
bogdan02
(3,350 puncte)
acum 10 ani
Compresia cum se masoara?
Am 2 injectoare de vina deja le-am comandat
A comentat
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 10 ani
In locul bujiei sau in locul injectorului(preferabil bujie) se ataseaza un tester de compresie si se invarte motorul la automat(atentie sa nu porneasca,daca il faci cu metoda clasica la cheie,va trebui oprita alimentarea cu combustibil,alta metoda e alimentarea electromotorului de la releu) si afli rezultatul.In functie de motor,se va compara cu valorile minime admisibile.Injectarele cum au fost verificate?
A comentat
bogdan02
(3,350 puncte)
acum 10 ani
Cand a dat capacul din plastic de la motor jos deja se vedea un injector ca pe langa el avea motorina iar atunci a pus testerul pe masina si l-a gasit si pe cel de-al doilea injector