4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > Pe unde mai pot pierde antigel...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Pe unde mai pot pierde antigelul?

Am o masina lancia ypsylon am schimbat radiatorul am schimbat caloriferul si dupa numai 15 km o facut presiune mare in vas si o iesit pe la buson am dus o înapoi la mecanic si a spus ca trebuie schimbată garnitura de chiuloasa k a desfăcut motorul dar chiuloasa era m ancata de rugina masina e din sudul italiei si a funcționat foarte mult timp doar cu apa .Am cumparat o chiuloasa garnitura a montat am c omplectat cu antigel dar dupa numai 50 km de la maxim a ajuns la minim am verificat toate conductele dar nu se vede clasat pierde pe acolo daca stie cineva pe unde sar mai putea pierde daca totul e schimbat am uitat si pompa de apa e schimbată de putin timp daca ar cineva o idee pe unde se pierde va multumesc
A intrebat Pantea-eugen (120 puncte) acum 9 ani in categoria Motor

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns Ranko (1,750 puncte) acum 9 ani Salut,

Am avut o problema similara pe Vw Golf 4 si stiu cat este de frustrant.
La mine nu am schimbat radiatorul pentru ca nu se facea pata in fata.
Am fost la un service care mi-a cerut 800 lei sa schimbe garnitura de chiulasa! 800 lei pe un Golf 4 vechi de 15 ani ! Bineinteles ca am plecat de acolo si am nimerit la niste baieti priceputi, care dupa ce au luat prin eliminare fiecare cauza, dupa o ora au gasit problema la un furtun de cauciuc, intr-un loc foarte, foarte greu accesibil. Respectivul furtun era fisurat si pierdea uneori mai mult, uneori mai putin, in functie de temperatura lichiduluii de racire.
Eu am urmatoarele sfaturi :

* Daca se face presiune foarte mare in vasul de expansiune, este posibil ca insusi vasul de expansiune sa fie problema ; pe busonul care inchide este o valva de presiune care in mod normal, cand presiunea depaseste o anumita valoare "X " trebuie sa deschida si sa elimine presiunea prin peretii dublii ai vasului. Daca valva aia nu deschide, presiunea "o sa iasa" prin veriga slaba a sistemului : o garnitura, un colier etc.

*Daca esti din Bucuresti, iti pot da detaliile unde am fost eu la service.

*Asa cum recomanda si producatorii ( si au mare dreptate ) , foloseste doar antigel cu indicatorul specific modelului tau ( G 12 etc ) ; nu mai folosi apa, indiferent de anotimp.

Poate mai are cineva idei sa ma completeze.

Spor si sper sa rezolvi repede!