A raspuns
free2hot4you
(6,170 puncte)
acum 10 ani
consum crescut de combustibil in primul rand
uzura marita la motor in al doilea.
avand in vedere ca e un motor termic( foloseste caldura pentru a se pune in miscare) nu are cum sa functioneze in parametrii daca nu ajunge la temperatura optima de functionare.
un termostat defect nu e un capat de lume ,dar eu , nici nu as circula prea mult cu masina in starea actuala.
nu zic ca trebuie trasa pe dreapta imediat, dar cu cat il schimbi mai repede cu atat mai bine pentru sanatatea motorului tau.
ps: gandeste-te ca si uleiul e facut sa lucreze in aceleasi conditii de temperatura( 87-92 grade), acolo isi face cel mai bine treaba si atinge vascozitatea data de producator.
ai un motor diesel, cu turbina, iar racirea turbinei se face in mare parte prin pelicula de ulei care lubrifiaza axul turbinei. daca uleiul tau are o alta vascozitate, nu isi va face treaba la fel de bine , si nici nu ajunge asa usor la lagarele de pe axul turbinei.
nu se va strica in 2-3 saptamani, dar in timp.......