A raspuns
tm30amp
(41,870 puncte)
acum 11 ani
Nu este ceva deosebit de grav, probabil ai un motor 1.7 isuzu, cdti, sau, in orice caz un motor turbodiesel. Este senzorul de presiune absoluta care cateodata nu mai reuseste sa trimita informatiile corecte la ECU, pentru a determina gradul de deschidere al geometriei variabile din turbocompresor(am simplificat mult pentru a fi pe intelesul tuturor). Uneori Masina intra in limp mode (asanumita protectie) si anume iti limiteaza puterea si numarul de rpm pentru a ,,proteja'' turbocompresorul, in eventualitatea unei suprasolicitari.
De obicei se intampla sa ai eroarea de tine mentionata atunci cand colectorul de aspiratie este murdar --->foarte murdar, cu depuneri de funingine si reziduuri carbonice. Rezolvarea consta in curatarea colectorului, valvei EGR si curatarea/inlocuirea senzorului, in speranta ca eroarea nu a aparut de prea mult timp si atunci doar curatenia nu mai reprezinta o solutie, fiind necesara si schimbarea altor componente.