A raspuns
greenroadsterr
(570 puncte)
acum 13 ani
La ce anume te referi? La automobilele dotate din serie cu suspensie pneumatica, gen Tuareg, Q7, E-Klass, S-Klass, ML, GL, etc......sau la tuningul auto cu modificari aftermarket cu suspensiile taiate si puse pe airbag-uri?
Fiind Romania, presupun ca la prima varianta.
Varianta 1...suspensia e coonfortabila si reglabila pe inaltime, mai fiabila ca nu ai arc-amortizor si mai usoar.Evident mai scumpa si clar mai lipsita de legatura cu solul dpdv al feeling-ului. La ce gropi avem noi, probabil nici nu vrei sa feel ceva de pe sosele, nu?
Varianta 2....presupune tuning in adevaratul sens al cuvantului, se poate monta aftermarket, nu trebuie sa fie dotata masina cu asa ceva iar stilul Hellaflush si suspensiile slamed sunt la moda peste tot. Nu e foarte scump si nu are legatura cu taria suspensiei, pastrand in continuare arc-amortizorul, peste care se pun acele airbag-uri care doar cresc/descresc garda la sol.
Manevrabilitatea se imbunatateste pentru ca poti scadea garda la sol iar amortizarea denivelorilor tine de cat de mult ai umblat sau nu la arcuri.
Bafta!