Au terminat-o cu benzina si acum merg la consum. Noile AUDI S6 si S7 ascund sub capota un V6 DIESEL

Au terminat-o cu benzina si acum merg la consum. Noile AUDI S6 si S7 ascund sub capota un V6 DIESEL
  • Noul S6 disponibil si in versiune break
  • In Europa vin cu motor V6 diesel
  • Pot fi comandate deja pe piata din Germania
Trimite unui prieten

Constructorul din Ingolstadt a prezentat lumii intregi noile modele de performanta S6 si S7. Spre deosebire de versiunile anterioare, acestea renunta la motorizarea pe benzina in favoarea unui propulsor diesel.

Dupa o perioada de teasing presarata cu imagini si clipuri video spion, dar si imagini care aratau numai parti de caroserie, nemtii de la Audi publica acum primele imagini oficiale si informatii despre noile S6 si S7. Primul poate fi comandat atat intr-o versiune sedan cat si break.

Audi S6 si S7

Cateva elemente sportive subtile vor diferentia noile versiuni de performanta de celelalte modele din gama. Vorbim aici de spoilere usor restilizate, de jante pe 20 de inch oferite in standard sau scaune sport din Alcantara.

Audi S6 si S7

Tot in standard vin cu sistem de navigatie, instrumentarul de bord Virtual Cockpit cu display de 12.3 inch sau aer conditionat automat pe patru zone.

Audi S6 si S7

Cea mai mare noutate o regasim sub capota pentru ca in Europa Audi S6 si S7 renunta la propulsorul pe benzina in favoarea unui agregat diesel, acelasi V6 de 3.0 litri care echipeaza si noul SQ5. Acesta dezvolta 349 de cai putere si 700 Nm cuplu intre 2.500 si 3.100 rpm si vine cu un compresor electric pentru eliminarea fenomenului de turbo-lag. In alte piete, inclusiv Asia si SUA, Audi mizeaza pe motorul V6 TFSI twin-turbo de 2.9 litri.

Audi S6 si S7

Resursele motorului diesel sunt gestionate de o transmisie automata cu opt trepte care vine alaturi de tractiunea integrala quattro. In aceste conditii, noul Audi S6 atinge 100 de km/h in fix 5 secunde, versiunea S6 Avant in 5.1 secunde, la fel si S7.

Audi S6 si S7

Pentru un consum cat mai redus, constructorul din Ingolstadt a instalat si sistemul mild-hybrid de 48V care a debutat initial pe noua generatie A8. Acesta promite o reducere a consumului cu 0.7 litri/100 de kilometri.

Audi declara un consum mediu de 6.2 - 6.3 litri/100 de km pentru S6 si de 6.5 litri/100 de kilometri pentru S6 Avant si S7.

Audi S6 si S7

Lista de dotari optionale este destul de generoasa si include, printre altele, directia integrala dinamica. Pentru o manevrabilitate sporita rotile spate vireaza cu 5 grade in directia opusa celor din fata pana la viteze de 60 km/h si in aceeasi directie cu 2 grade peste aceasta valoare.

Audi S6 si S7

Noile Audi S6 si S7 pot fi deja comandate pe piata din Germania. Versiunea sedan S6 costa cel putin 76.500 de euro, S6 Avant 79.000 de euro iar S7 costa de la 82.750 de euro in sus.

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Audi S6 si S7

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (68) Poze Audi S6 si S7
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 11 Aprilie 2019