Prima Dacia Bigster din istorie a debutat oficial. Cea mai noua masina a romanilor se lauda cu jante pe 19 inch, un plafon panoramic masiv si o motorizare cu 155 de cai putere. Cum arata in realitate

Prima Dacia Bigster din istorie a debutat oficial. Cea mai noua masina a romanilor se lauda cu jante pe 19 inch, un plafon panoramic masiv si o motorizare cu 155 de cai putere. Cum arata in realitate
  • Prima Dacia Bigster din istorie a debutat oficial
  • Cea mai noua masina a romanilor se lauda cu jante pe 19 inch, un plafon panoramic masiv si o motorizare cu 155 de cai putere
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

De la orizont nu lipsesc, totodata, nici instrumentele de bord digitale si configurabile, difuzoarele 3D, scaunele incalzite, cu reglare electrica la sofer. Ori, mai mult sau mai putin surprinzator, climatizarea automata, cu controlul pe doua zone al temperaturii.

Introdusa public in urma cu mai bine de doua saptamani si jumatate - inca din prima parte a lunii lui octombrie, noua Dacia Bigster stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Asteptata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri - la vanzare, la preturi incepand de la o suma mai mica de 25.000 de euro, cea mai mare masina a romanilor isi va intampina viitorii cumparatori alaturi de lumini de zi cu tehnologie LED, jante pe 19 inch, un plafon panoramic masiv.

Totodata, de la orizont nu lipsesc nici ceasurile de bord digitale si configurabile ori - mai mult sau mai putin surprinzator, boxele 3D, seria vestilor bune continuand atat cu scaunele incalzite, cu reglare electrica la sofer, cat si cu climatizare automata, cu controlul pe doua zone al temperaturii. Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv un volan in trei spite, statie pentru incarcare wireless a dispozitivelor mobile, cruise control adaptiv, franare autonoma de urgenta.

Caracterizata de o lungime de 4.57 metri si un total de cinci locuri, dupa cum reiese din fisa cu specificatii tehnice, prima Dacia Bigster din istorie se lauda - in versiunea de top, cu un ansamblu HEV de 155 CP. In aceasta varianta, cea mai noua masina a romanilor combina o unitate de 1.8 litri - pe benzina, cu doua motoare electrice, de unde si un sprint de la zero la 100 km/h, cu acceleratia la podea, intr-un interval de timp de sub 11 secunde, dupa estimarile neoficiale.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 23 Octombrie 2024