Mai tare decat un BMW X5? Mazda dezvaluie oficial noul CX-80 cu trei randuri de scaune si probabil cel mai mare motor diesel din Europa

Mai tare decat un BMW X5? Mazda dezvaluie oficial noul CX-80 cu trei randuri de scaune si probabil cel mai mare motor diesel din Europa
  • Mai tare decat un BMW X5?
  • Mazda dezvaluie oficial noul CX-80 cu trei randuri de scaune si probabil cel mai mare motor diesel din Europa
Trimite unui prieten

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv faruri cu matrice de LED-uri. Plus instalatie audio de inalta fidelitate.

Sfarsitul acestei primaveri marcheaza debutul unui nou model de la Mazda, celebra companie auto japoneza anuntand, in cursul zilei de marti, lansarea primului CX-80 din istorie. Programat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in perioada imediat urmatoare, respectivul produs ia forma unui SUV de dimensiuni generoase, cu o lungime de aproximativ 4.995 de milimetri, care poate gazdui pana la sapte persoane pe cele trei randuri de scaune.

Conceputa special pentru a concura impotriva unor rivali precum BMW X5, formula in cauza continua cu un ampatament de 3.12 metri si o larga varietate de elemente premium, precum farurile cu tehnologie Matrix-LED in dotare. Din meniu nu lipsesc, mai mult ori mai putin surprinzator, nici jantele cu diametrul de 20 de inch, din aliaj usor confectionate, plafonul panoramic cu actionare electrica, camera video de 360 de grade sau instrumentele de bord digitale.

Mazda CX-80

Mazda CX-80

Acelasi CX-90 isi va mai intampina cumparatorii, fie in standard, fie in mod optional, in functie de versiunea de echipare aleasa, si alaturi de scaune multifunctionale, cu incalzire, racire, memorie, un sistem audio de la Bose, o tapiterie realizata din piele Nappa. Cu mentiunea ca Mazda mai ofera, important de precizat, si un display tactil cu diagonala de 12.3", o statie pentru incarcarea wireless a telefonului mobil, afisaj pe parbriz, asistenta la pastrarea benzii de mers.

Daca vine vorba, in schimb, despre departamentul tehnic, lista principalelor puncte de atractie cuprinde inclusiv o motorizare in sase cilindri, cu capacitate de 3.3 litri si tehnologie mild-hybrid la 48 de volti, pe motorina. Acompaniata de o transmisie cu opt rapoarte, varianta comercializata sub indicativul e-Skyactiv D254 isi propune sa puna, asa cum o sugereaza, de altfel, si a sa denumire, la dispozitia potentialilor sai clienti, undeva in jurul a 254 de cai putere.

Rezultatul: eterna problema a sprintului de la zero la 100 km/h ar trebui isi gaseste, astfel, rezolvarea intr-un interval de circa 8.4 secunde, in timp ce viteza maxima nu va depasi, cu acceleratia la podea, pragul de 219 kilometri pe ora. Aceeasi savoare de baza a noii Mazda CX-90, disponibila, teoretic, in schimbul unei note de plata de minimum 60.000 de euro, mai are de anuntat si un consum mediu de carburant de 5.7 - 5.8 litri la 100 km, dezvaluie compania producatoare.

O aroma plug-in hybrid, insotita de un propulsor I4 de 2.488 de centimetri cubi, pe benzina, si o unitate electrica alimentata de acumulator Li-Ion de 17.8 kilowati-ora, de 327 CP completeaza gama initiala. Asociata, inca o data, unei cutii cu sase trepte de viteza, configuratia de top ajunge de la zero la 100 de kilometri pe ora in numai 6.8 secunde, nu atinge decat 195 km/h si, mai important decat toate detaliile la un loc, consuma, in medie, 1.6 litri la 100 de kilometri.

Mazda CX-80

Mazda CX-80

Mazda CX-80

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (120) Poze Mazda CX-80
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 24 Aprilie 2024