Sportec SP800 R - Pentru ca noul Porsche 911 GT2 RS nu este indeajuns de brutal

Sportec SP800 R - Pentru ca noul Porsche 911 GT2 RS nu este indeajuns de brutal
Cel mai puternic Porsche de strada din istorie a ajuns pe mainile celor de la Sportec, o situatie ce cauzeaza doua amenintari majore la adresa omenirii - noul SP800 R nu este doar cea mai brutala creatie a celor de la Sportec, insa noul SP800 R ar putea fi si cel mai rapid, respectiv cel mai puternic Porsche 911 GT2 RS pe care il vei vedea vreodata.
Trimite unui prieten

Capabil sa te ucida in orice moment cu ai sai 620 cai putere, teroarea twin-turbo nascuta in Stuttgart a fost catalogata de elvetienii de la Sportec drept "insufiecient de brutala". Drept urmare, compania din Hori a trecut la constituirea unui plan de atac, impresionantul Porsche 911 GT2 RS fiind transformat intr-o extrema arma de distrugere in masa, ce poarte numele de cod SP800 R. Primele indicii? 800 cai putere si 900 Nm!

Sportec SP800 R - Pentru ca noul Porsche 911 GT2 RS nu este indeajuns de... brutal

Inainte insa de a se bucura de prezenta unor cifre ridicole, capabile sa iti opreasca respiratia in loc, supercarul din Stuttgart a suferit o interventie chirurgicala extrem de complicata - pe scurt, propulsorul de 3.6 litri beneficiaza acum de turbine uriase, axe cu came sport, intercoolere ultraperformante, noi biele, sistem de evacuare din titan, filtru de aer sport si o unitate de control optimizata, ce asigura "pacea" printre noile componente. Dar daca nu ai inteles nimic din insiruirea de bunatati ascunse sub capota, atunci trecem la pagina cu performante astronomice si precizam ca extremul Sportec SP800 R poate accelera de la 0 la 100 km/h in doar 3.1 secunde. Viteza maxima? Ce-ai zice de 373 km/h! Suna bine, nu-i asa?

Sportec SP800 R - Pentru ca noul Porsche 911 GT2 RS nu este indeajuns de... brutal

Iar asta nu e tot. Inainte de a porni la actiune, fiecare Sportec SP800 R va primi si o suspensie mai joasa cu aproximativ 25 milimetri, ce va fi acompaniata de noi incaltari - jante Sportec Mono/7 cu prindere centrala, 9 x 20 inci pe fata si 12 x 20 inci pe spate, plus pneuri Michelin Pilot Sport Cup, 245/30/R20 pe fata si 315/25/R20 pe spate. Pretul ramane momentan un mister, insa ultima creatie a elvetionilor nu va fi disponibila pentru o suma prea mica.

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (12) Poze Sportec SP800 R