Toata lumea crede ca-i bogat si detine un Bugatti de 1.001 CP, dar masina pe care o conduce costa, de fapt, de peste zece ori mai putin

Toata lumea crede ca-i bogat si detine un Bugatti de 1.001 CP, dar masina pe care o conduce costa, de fapt, de peste zece ori mai putin
  • Toata lumea crede ca-i bogat si detine un Bugatti de 1.001 CP...
  • ... dar masina pe care o conduce costa, de fapt, de peste zece ori mai putin
Trimite unui prieten

Avand la baza un Pontiac din 2004, aceasta a fost scoasa de curand - pe parcursul zilelor trecute, la vanzare. Pe internet, in SUA.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de 17 ani, masina pe care compania Bugatti a oferit-o sub numele de Veyron a reusit sa impresioneze o lume intreaga. In special prin unitatea instalata sub capota, in compartimentul motor: un benzinar cu 12 cilindri si o capacitate de 8.0 litri - insotit de patru turbine pentru un total de 1.001 CP, livrat rotilor de pe ambele punti.

Un alt punct principal de atractie il reprezenta, oarecum inutil de mentionat, timpul de numai 2.5 secunde necesar rezolvarii, cu pedala de acceleratie la podea, eternei probleme a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora. Si mai spectaculoasa era - daca mai trebuia adaugat, viteza maxima, de 407 kilometri pe ora.

Insotita de numeroase componente realizate din fibra de carbon, un eleron activ si anvelope speciale - printre altele, aceeasi masina comercializata sub denumirea de Veyron a reusit sa devina cunoscuta, la nivelul planetei, si datorita notei de plata cu sapte cifre in componenta. Bugatti percepand, la momentul lansarii oficiale, minim un milion de euro pentru fiecare exemplar produs.

Respectivul aspect ramane - in continuare, un subiect tabu, insa pentru persoanele care isi doresc dinadins un astfel de exemplar, o replica ar putea reprezenta solutia ideala. Cu precizarea ca nici copiile nu sunt intocmai ieftine, urmatoarea asteptand un cumparator dispus sa achite o suma de 150.000 de dolari.

Daca mai conteaza, respectiva creatie are la baza un Pontiac GTO construit in 2004, de unde si propulsorul cu doar opt cilindri in dotare - fara turbine si cu o capacitate de 5.7 litri. In schimb, urmatorul proprietar se va bucura de o caroserie finisata in doua culori contrastante, in doua nuante diferite venind, de asemenea, si tapiteria din piele instalata la nivelul departamentului interior.

Pontiac GTO transformat in Bugatti Veyron

Pontiac GTO transformat in Bugatti Veyron

Pontiac GTO transformat in Bugatti Veyron

Pontiac GTO transformat in Bugatti Veyron

Pontiac GTO transformat in Bugatti Veyron

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (14) Poze Pontiac GTO transformat in Bugatti Veyron
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 14 Iulie 2022