BMW lanseaza noua motocicleta G 310 R, primul motor mai mic de 500 cmc

BMW lanseaza noua motocicleta G 310 R, primul motor mai mic de 500 cmc
  • Motor cu 1 piston de 313 cmc
  • Puterea este de 34 cp la 9500 rpm
  • Greutatea motocicletei este de 158 kg
Trimite unui prieten

Nu prea asociem marca BMW cu propulsoare slabe, mici si lipsite de performanta. Este cazul atat al masinilor ce poarta sigla bavareza, cat si al motoarelor. Ei bine, divizia pe 2 roti numita BMW Motorrad tocmai a lansat cea mai mica motocicleta a marcii, cu motor de numai 313 cmc.

Un cilindru, greutate scazuta, performante dinamice de invidiat – noul BMW G 310 R întruchipeaza esenta unui roadster BMW: are combinatia perfecta de ingrediente. Pragmatic, ofera exact ceea ce este necesar atat pentru performante dinamice deosebite, cat si pentru confort, atat în mediul urban cat si în afara orasului. BMW G 310 R foloseste aceste calitati într-un segment de cilindree total nou pentru BMW Motorrad. Ca un roadster BMW autentic, exceleaza la mai multe capitole: agil pe strazile înguste de oras, oferind în acelasi timp o experienta suprema de condus pe drumurile serpuite din afara mediului urban. Multumita consumului de carburant extrem de redus si unei pozitii în sa relaxate, ofera din start posibilitatea de a acoperi distante lungi într-o singura calatorie.

BMW G 310 R

Se simte ca acasa pe toate tipurile de drum
Cu un concept de motocicleta pornit de la zero, noul G 310 R reprezinta tot ceea ce are BMW Motorrad mai bun de oferit: inovatie, calitate si fiabilitate. Special conceput pentru a face fata unei piete globale, BMW G 310 R poate fi alimentat cu diversi carburanti, de o calitate variata, îndeplineste toate standardele de emisii, locale sau globale si transpune sentimentul premium tipic BMW în segmentul sub 500 cc.

Design dinamic specific segmentului roadster, cu inspiratie în modelul S 1000 R
Designul expresiv al BMW G 310 R releva caracterul agil si dinamic al motocicletei. Are o amprenta vizuala inconfundabila, ce face trimitere la familia atletica a roadsterelor, avandu-l ca exponent pe BMW S 1000 R. Masca farului discreta, cu farul ce iese usor în evidenta, elementele de protectie ale rezervorului cu un aspect dinamic si proportiile caracteristice segmentului roadster, cu o parte frontala agresiva si o sectiune spate dinamica, confera modelului BMW G 310 R o prezenta aparte pe sosea. Suprafetele laterale, modelate cu precizie, definesc profilul dinamic al motocicletei. Proportiile compacte, dinamice, si ampatamentul scurt promit schimbari rapide de direcție, în timp ce spatele înaltat denota o greutate scazuta, specifica motocicletelor cu gene sportive. În ciuda caracterului specific roadster al modelului BMW G 310 R, suprafetele laterale vopsite în culoarea motocicletei creeaza imaginea unei siluete carenate atletice. Detalii precum furca fata upside-down, calitatea materialelor, optiunile disponibile si calitatea asamblarii denota pozitionarea în topul segmentului, subliniind în mod clar aspiratiile premium ale modelului BMW G 310 R.

BMW G 310 R

Motor monocilindru inovativ pentru condus dinamic, potrivit pentru o gama larga de utilizari la nivel global
Piesa centrala a noului BMW G 310 R este un propulsor monocilindru nou-dezvoltat de 313 cc, racid cu lichid, cu patru supape pe cilindru si doua axe cu came, ce foloseste un sistem electronic de injectie. Capacitatea cilindrica de 313 cc rezulta dintr-un alezaj de 80 de milimetri si o cursa de 62,1 milimetri.

Caracteristica acestui motor este cilindrul înclinat înapoi cu un design tip punte deschisa si chiulasa rotita cu 180 de grade, facand posibila pozitionarea admisiei în partea frontala, în directia de mers. Cu o putere de 25 kW (34 CP) la 9.500 rpm si un cuplu maxim de 28 Nm la 7.500 rpm, motorul noului G 310 R este un factor important în dinamismul motocicletei, alaturi de greutatea la gol scazuta, de doar 158,5 kilograme conform DIN.

BMW G 310 R

Ergonomie sofisticata si accesibilitate pentru orice rider
Noul G 310 R ofera o pozitie relaxata, semnificativ îmbunatatita. În mod specific BMW Motorrad, toate butoanele si comenzile sunt la îndemana, simple si se pot utiliza în siguranta. O foarte mare importanta a fost acordata operarii facile si sigure, avand în vedere tipologii anatomice cat mai diverse.

Ofera agilitate de top si cu toate acestea ramane întotdeauna neutra si predictibila. Stapaneste curbele si pasajele rapide cu stabilitate directionala, dovedind talent atletic fara sa piarda niciun pic de confort. Extrem de compact si cu un spectru de actiune foarte generos, de la confortabil la sportiv si dinamic, noul G 310 R aduce un nou nivel pentru experienta pilotajului în segmentul din care face parte.
Cadrul tubular rigid din otel, furca upside-down si bascula spate lunga ofera un grad crescut de stabilitate, o directie precisa si un caracter dinamic aparte. Noul G 310 R are un cadru rigid din otel cu structura tip grila si cadru spate fixat în suruburi. Suspensia fata este asigurata de o furca upside-down, în timp ce suspensia spate este o bascula din aluminiu cu un arc elicoidal fixat direct pe aceasta.

BMW G 310 R

Sistem de franare perfomant, ABS standard si panou de bord multifunctional
In concordanta cu filosofia BMW Motorrad, noul G 310 R dispune de ABS în standard. Motocicleta are în dotare un sistem de franare performant si ABS cu doua canale. La roata fata, un singur disc cu diametrul de 300 milimetri si etrier cu patru pistonase asigura o decelerare rapida si costanta. Pentru roata din spate, decelerarea este realizata cu ajutorul unui disc de 240 de milimetri cu etrier cu doua pistoane. Panoul de bord al noului G 310 dispune de un display generos cu cristale lichide, ce ofera claritate si o gama variata de informatii.

Caracteristici ale noului BMW G 310 R:

  • Motor monocilindru inovativ, racit cu lichid, cu doua axe cu came, cilindru înclinat înapoi si galerie de admisie pozitionata în partea frontala.
  • Putere de 25 kW (34 CP) la 9.500 rpm si cuplu maxim de 28 Nm la 7.500 rpm.
  • Cadrul tubular rigid din otel, furca upside-down si bascula spate lunga ofera un grad crescut de stabilitate, o directie precisa si un caracter dinamic aparte.
  • Anvelopa fata pe dimensiunile 110/70 R 17 si spate 150/60 R 17.
  • Sistem de franare performant si ABS standard.
  • Ergonomie sofisticata si panou de bord multifunctional.
  • Înalțime sa de doar 785 millimetri.
  • Design dinamic tipic segmentului roadster, cu influente de la S 1000 R.
  • Dezvoltat în Munchen de BMW Motorrad – produs în India de catre partenerul TVS Motor Company.
  • Accesorii concepute special pentru model, în conformitate cu standardele de calitate BMW Motorrad.

BMW G 310 R

BMW G 310 R

BMW G 310 R

BMW G 310 R

BMW G 310 R

BMW G 310 R

BMW G 310 R

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (98) Poze BMW G 310 R