Franare optima, uzura minima si zgomot redus cu placutele de frana Delphi Tehnologies

Delphi Technologies a atins un echilibru optim între zgomot, uzură și performanțe de frânare, folosind o plăcuță de frână de înaltă calitate, pe care tehnicienii o pot monta cu încredere.
Rezultatele remarcabile vin să confirme testele precedente efectuate pe un VW Passat, în cazul căruia plăcuțele Delphi Technologies au frânat mai rapid, mai silențios și au rezistat mai mult decât cele ale concurenței.
Delphi Technologies și-a testat recent plăcuțele de frână, contra furnizorilor de echipamente originale și a altor patru concurenți de top, pe un VW Touareg II V6 TDI, un vehicul din vârful gamei sale, care rulează pe aceeași platformă ca Porsche Cayenne și Audi Q7. Plăcuțele de la Delphi Technologies au surclasat patru mărci din aftermarket, oprind mai rapid și controlat, chiar și la temperaturi mari, frânând silențios, uzându-se mai puțin și oferind astfel o componentă desăvârșită, cu performanțe înalte. Rezultate la fel de impresionante au fost obținute și la testele anterioare efectuate cu un VW Passat 2.0 TSI.
Pe măsură ce crește puterea motorului, crește și potențialul unor viteze mai mari, solicitările la care este supus sistemul de frânare și implicit riscul de slăbire a frânelor - una dintre cele mai mari dificultăți întâmpinate în frânarea de înaltă performanță. Pentru a reproduce aceste condiții, s-au efectuat frânări de urgență la cinci temperaturi de funcționare diferite, în intervalul 50 °C – 400 °C. La viteze de 170 km/h, vehiculul prevăzut cu plăcuțele Delphi Technologies a oprit mai rapid decât toate celelalte patru mărci din aftermarket, la fiecare test în parte. Mai mult, a oprit controlat și a înregistrat doar o mică variație de performanță în intervalul termic, oprindu-se după 114 metri la 50 °C și la doar doi metri în plus la 400 °C. Aceste valori sunt dovada stabilității termice excelente a plăcuțelor Delphi Technologies.
La doi concurenți s-au constatat diferențe mari, aceștia oprindu-se mult mai lent, iar sistemul de frânare reacționând mult mai târziu pe măsură ce temperaturile au crescut. De exemplu, la 400 °C, vehiculul echipat cu plăcuțele Delphi Technologies a oprit cu trei metri înaintea următoarei mărci din clasamentul aftermarket, cu 17 metri înainte de a doua și – uluitor – cu 52 și 56 de metri înainte de a treia și a patra, aceasta din urmă oprindu-se de-abia după încă 37 de metri la 400 °C, față de 50 °C. La fel de important este și faptul că, atunci când vehiculul echipat cu Delphi Technologies se oprise, cele două mărci cu cele mai slabe rezultate ar fi continuat să ruleze la peste 87 km/h, iar consecințele ar fi putut fi grave.
„Noi punem siguranța pe primul loc”, afirmă Neil Fryer, vicepreședinte diviziei globală de marketing, produs și strategie a Delphi Technologies Aftermarket. „Noi selecționăm constant cele mai bune materiale de frecare pentru sistemul în care urmează să fie montate. Iar, în cazul vehiculelor de înaltă performanță, asta înseamnă un compus de plăcuțe care poate asigura un coeficient de frânare înalt și stabil, pentru un control și o forță de frânare optime, dar care să poată rezista și la energia mai mare generată de frânarea la viteză înaltă. Testele au dovedit că, spre deosebire de unele mărci, plăcuțele noastre oferă constant forță și control în frânare la nivel de echipare originală, cu slăbire minimă a frânelor.”
Montarea unei plăcuțe cu generare redusă de zgomot este, de asemenea, importantă. Delphi Technologies a demonstrat încă o dată că produce printre cele mai silențioase plăcuțe de frână de pe piață și, cel mai important, plăcuțe mai silențioase decât cele din echiparea originală, înregistrând un zgomot mai mare de 70 dB doar în câteva situații. Mai mult, pe scara emisiilor de zgomot, plăcuțele noastre au obținut punctajul 9,0, fiind aproape perfect silențioase (plăcuțele cu valori egale sau mai mici de șapte pot fi auzite, iar cele cu zece sunt perfect silențioase).
„Revenirile în service din cauza zgomotului sunt o problemă pentru multe ateliere, de aceea, plăcuțele noastre includ soluții de antifonare dovedite, precum adaosuri, șanfrenuri și tehnologie de substrat la nivel de echipare originală. Este evident că acestea își ating scopul, creând o plăcuță mai silențioasă și decât cea din echiparea originală”, a continuat Fryer.
Plăcuțele de frână de la Delphi Technologies au punctat la fel de bine și la capitolul uzură. Pe axul față, unde se execută cea mai mare parte din frânare, ele s-au uzat cu 0,1 mm mai puțin decât următoarea marcă din clasamentul aftermarket și cu 1 mm mai puțin decât cea mai slabă, după 2.140 de opriri la diferite viteze și presiuni. Pe spate, rezultatele au fost similare, surclasând chiar și plăcuțele din echiparea originală. Și pe față, și pe spate, plăcuțele Delphi Technologies au uzat discul semnificativ mai puțin.
„Uneori, alegerea unei plăcuțe de frână pare un exercițiu de echilibristică”, a încheiat Fryer. „De exemplu, o plăcuță care oferă o forță de frânare excelentă se poate uza mai rapid. Însă, o plăcuță care rezistă mai mult ar putea fi mai zgomotoasă. Nu e cazul și cu plăcuțele Delphi Technologies. Pe VW Touareg, plăcuțele noastre au obținut echilibrul optim între zgomot, uzură și performanțe la frânare, satisfăcând totodată și cererile suplimentare care vizează vehiculele de înaltă performanță. Astfel, ne asigurăm că avem o plăcuță de calitate superioară, despre care și tehnicienii, și șoferii știu că va oferi performanțe la fiecare nivel.”
În 2018, Delphi Technologies a desfășurat teste similare asupra unui VW Passat, un sedan de familie tipic, de talie medie. Și în acest caz, s-au înregistrat rezultate pozitive, care subliniază importanța de a alege întotdeauna plăcuțe concepute pentru marca și modelul specifice.
Pentru mai multe informații despre ambele teste, vizitați delphiaftermarket.com.
-
Alfa-romeo 156 1.9 jtd 2005 699 €
Debitmetru aer 1.7 cdi 6680900529 mercedes-benz a-class w168... 100 Lei
Stop stanga spate seat cordoba 2004 6l berlina 1.4i 16v 75cp 150 Lei
-
Tubulatura admisie carcasa filtru aer dacia sandero 2 1.0 sce... 100 Lei
0445110743 8514148 bosch injector bmw... 600 Lei
Aripa stanga fata vw golf 5 150 Lei
-
Jante aliaj 15 zoll originale renault clio/kangoo/megane/... 1200 Lei
Pompa de apa completa aprilia sr 50 100 Lei
Skoda octavia diesel 2018 10850 €
-
Panou comanda ac peugeot 206 [1998 - 2003] 100 Lei
Kia cee'd diesel 2013 4677 €
Dezmembrez mini cooper 1,6 diesel 2009
-
Armatura bara spate bmw e36ci; 8119218 (cu suporti bara) 150 Lei
Cutie viteze manuala, toyota yaris (p13), 1.4 d, 23007521757-03 2075 Lei
Jante noi 16 inch originale skoda octavia 2 3 yeti superb 2 r16 540 €
-
Lumini de zi-drl + semnalizare led ford focus 2012-2014 [v4] 325 Lei
Panou sigurante motor a2045456301 mercedes benz c-classe w204 700 Lei
Compresor ac ssangyong tivoli 2wd bj15 1,6 94kw 1731313011 600 Lei
-
Broasca rabatare bancheta spatar scaun spate oe volkswagen... 260 Lei
Grila radiator audi a3 ( 2012-2016 ) 750 Lei
Grila aerisire bord pentru parbriz oe kia ceed 1 2007-2012... 235 Lei
-
Bara fata skoda octavia 3 facelift 2017 2018 2019 600 Lei
Maneta semnalizare cu maneta stergator si proiectoare mercedes... 150 Lei
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
-
Set 2 anvelope vara 315/30 r21 continental contisportcontact 5... 450 Lei
Usi spate mercedes sprinter 906 an 2010 , crafter 2000 Lei
Bara stabilizatoare fata opel vectra b 2000 berlina 2.0 dti 95 Lei
-
Punte spate mercedes e-class w212 e220 600 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
-
Spoiler inferior / difuzor bara spate vw tiguan allspace... 300 Lei
Scut motor skoda rapid an 2013 - 2018. cod - 6c0-825-235 a 250 Lei
Dacia duster diesel 2021 10500 €
-
Suport parasolar fata stanga oe skoda octavia 2 2004-2013 gri... 100 Lei
Set covorase auto lux piele capitonaj interior premium diamond... 465 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei


